recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg: SCALEO E el. Amitech Living model 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg: SCALEO E el. Amitech Living model 4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Astrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg: SCALEO E el. Amitech Living model 4
    Sendt: 15-Marts-2006 kl. 13:29

Hej

Hensigten med mit spørgsmål er ikke at starte en følelsesladet argumentation for hvad der er bedt, men for at få et par saglige argumenter på bordet, der kan hjælpe mig i mit valg.

Via mit arbejde får jeg mulighed for at købe et MCE. Jeg har hele tiden regnet med at købe et Amitech HomeCenter Living model 412, som jeg har hørt er megen lydsvag. Nu ender det op med at mit firma nok kommer til at tilbyde en

SCALEO E, Medie Center PC fra Fujitsu Siemens:

• Intel® Pentium 4® 630 processor 3.0 GHz
  • Silent Cooling System
  • 2048 MB DDR RAM /400MHz /PC3200
  • GB HDD SATA 7200 RPM
  • Dual-layer DVD Brænder drev SM LF
  • Mediabay, multi cardreader
  • 2 x TV Tuner inkl. fjernbetjening
  • Hauppauge analog og DVB-T
  • 2 x Scart in/out
  • WLAN b/g extern USB
  • FSC Trådløst tastatur IR

Et der nogen der er erfaringer med denne model og der nogen der kan råde mig til om jeg skal vælge en model fra Amitech eller Fujitsu Siemens.

Kan det endvidere passe, at Fujitsu Siemens har en model 530/570 som ikke er tilgængelig i DK og hvad går jeg i givet fald glip af.

Alle input er velkommen – tak. Og ja jeg har søgt lidt rundt i forumet, men har ikke kunnet finde ret meget på SCALEO E.

På forhånd tak

Troels

Til top
Helmø Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2006 kl. 14:22

Kender ikke modellen men den ser umiddelbart fin ud. Hvis ellers "Silent Cooling System" er silent så fejler den maskine bestemt ikke noget efter min mening... Så skulle det da lige være at de har valgt DDR ram i stedet for DDR2 når det nu er en Intel maskine som sidder i den - men det er jo deres valg af MB som afgører det.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu