|
Valg/vurdering af 2x27" til kontor, 1-1500 pr stk. |
Besvar |
Forfatter | |
Hemingway
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Oktober-2023 kl. 14:18 |
Hej Er på jagt efter 2 x 27" skærme til almindelig kontorarbejde (ikke krævende grafik) Eneste spil der kan komme på tale er Football Manager, og knægtens Minecraft og Roblox - samt lidt streaming af Netflix m.m. Så tænker ikke hz og responstid er så afgørende, eller hvad? Overveje lidt to buet, men ikke et must. Samsung S27c366 fra Bilka: 27" buet, VA, 75 hz, 1920x1080, 4 ms, AMD FreeSync, 999 kr. Samsung Odyssey G3 S27 fra Elgiganten: 27" ikke buet, VA, 165 hz, 1920x1080, 1 ms,, AMD FreeSync Prem. 1349 kr. Hvad kan I sige om disse to skærme, fordele/ulemper? Fungere 27" og 1920x1080 også fint?? Skulle I have en trejde skærm i ærmet, og må I meget gerne kaste den i puljen. På forhånd tak for jeres tid, og viden :-)
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer vist an på buen og designet
Den billigste er buet og har kedeligt design Den anden er flad og pænere Jeg ville vælge den flade
Redigeret af jake51 - 09-Oktober-2023 kl. 16:23 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Hemingway
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis vi ser bort fra design. Det siger mig intet alligevel. Det er mere en funktionel skærm, som lever op til de få Kræv jeg har
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19477 |
Funktioner
Tak(0)
|
2 stk 27” skærme ved siden af hinanden, svarer til bredden af en 55” skærm.
VA paneler er ikke super, når det kommer til “viewing angle”, altså hvor godt billedet er, når du ser skråt ind på skærmen. Så med mindre at du i forvejen vinkler skærmene og ikke lader dem stå fladt ved siden af hinanden, vil du sandsynligvis opleve et ikke uniformt billede - på grund af vinklen til det yderste af de to skærme…. Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |