recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valgfri visning af signaturer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valgfri visning af signaturer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 07:22
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Show User's Avatars?
 Yes

Do you want to view other user's signatures with their posts?

Gid man havde disse muligheder her.

Super, lad os få disse muligheder hér på recordere.dk.
Jeg er bare SÅ ligeglad med hvad folk har et setup. Dét og ligegyldige selvpromoverende smart-ass-citater er ren fyld på siden.
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 07:52
Oprindeligt skrevet af Helmuth Helmuth skrev:

......
Jeg er bare SÅ ligeglad med hvad folk har et setup. Dét og ligegyldige selvpromoverende smart-ass-citater er ren fyld på siden.

Åh jaja - men altså - nogen ER altså glade for deres udstyr ! Lad dem for guds skyld i fred, men fri dem der ikke gider.....

Jeg har fx. som den eneste i verdenen et hydralisk musikanlæg dvs. forstærker, højttalere baseret på olie tryk - til at frembringe lyden. Selv lavet - ja.

Du tror det er løgn - men der går 2stk bremserør til hver højttaler (disk, bas). De er selvfølgelig også speciallavet med særlige membramer.

Trykket frembringes med ialt 4 stk elektriske bremseforstærkere tilsluttet til højttaalerudgangen på den alm. stereo (med noget filter/ power step-up).

Og lyden - tja - jeg tror det lyder sådan når man er kommet i himlen.

ps: nej - anlægget skal ikke synes hvert 2.det år

Redigeret af gearløs - 05-Marts-2012 kl. 07:59
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu