|
Valgt af surround receiver 5.1 el 7.1 |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Rasmusjc
Bruger Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for jeres input
Jeg er ikke kommet det meget nærmere vil jeg dog sige. @KlausDM som jeg forstår på dig er 3.000 meget for en 7 år gammel forstærker. Det synes jeg i hvert fald det er taget alderen i betragtning. Hvis vi ser bort fra om det skal være det ene eller det andet mærke. Vil i så ikke komme med en bud på en Marantz og en Yamaha til en værdi af ca. 3000 +/- Hvis den er brugt må den gerne kunne hentes i Midtjylland eller syd for Løkken. Hvis jeg selv søger på et af mærkerne så står jeg igen som et stort ? og har ingen ide om hvad jeg skal vælge. |
||
Rasmus Christensen
|
||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg vil mene, en Sony STR-DN1080 er oplagt.
Fåes næppe bedre til prisen. Jeg testede den mod min 10 år gamle topmodel til 15.500 kr., dog kun i stereo, men den lød faktisk bedre og havde pænt med kræfter til at drive mine højttalere. 3 af mine kammerater har den også, og de er super glade for den. Man kan kun udnytte 7.1, hvis man har plads bag lyttepositionen (helst mere end 1 meter), så hvis man f.eks sidder i en sofa, der er placeret op ad bagvæggen, vil 5.1 være det, der bliver anbefalet...
|
||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||
gullip
Super bruger Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilke højtalere trækker den hos dig?
|
||
Rasmusjc
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for svaret Supergris
Det er lige i mit prisleje og ser ud til at have de funktioner jeg søger, vil lige læse lidt mere om den. |
||
Rasmus Christensen
|
||
HIL1963
Junior bruger Oprettet: 12-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej jeg købte sidste år en Denon X3500H og bruger den til 5.1 aldrig haft problemer.
Kan se denne er på tilbud pt https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/hjemmebioreceiver/denon-avr-x1600h-surround-receiver/ den lever også op til pris og de behov du beskriver. Er ikke expert på området og om noget er bedre end andet så blot input herfra god påske. |
||
mvh Henrik
Sony A80J oled serie 77" Denon AVR-X3500H forstærker BOWERS & WILKINS HTM6 S2 center 4 x Beolab 3 Beolab 2 Wharfedale Slim Bass 8 til under sofa DALI ALTECO C-1 (Atmos) APPLE TV 4K |
||
Rasmusjc
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for input HIL det er bestemt velkommen.
Har altid godt kunne li Denon for deres stilrene look og så er det godt at have noget at sammenligne og holde op mod hinanden. |
||
Rasmus Christensen
|
||
Rasmusjc
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis jeg lige sammenligner de to så får Denon en del flere v-tegn end Sony'en
https://www.zkelectronics.com/compare/denon-avr-x1600h/usa/sony-str-dn1080/usa-and-canada/ Redigeret af Rasmusjc - 10-April-2020 kl. 13:21 |
||
Rasmus Christensen
|
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rasmusjc
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil også sige at jeg hælder mest til Sony STR-DN1080.
Den er lige i det prisleje jeg søger og den har vundet flere rewards. Har været ved at se på en masse reviews test og ja til mit behov skal den nok klarer sig. Har også været ved at se priser, det har lige været på tilbud i power til 2999 det vil kundeservice online ikke sælge den til, men henviser til en der er dårligere til samme pris. Elgiganten Sverige har den til salg til 2750 Dkk men elgiganten sender vist ikke landende imellem desværre er der for langt fra Midtjylland til Sverige for at handle. Håber jeg kan finde den til en pris omkring 3000. |
||
Rasmus Christensen
|
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
dn1080 fås ofte til 2995 kr i Elgiganten. Var på tilbud der sidste weekend .
|
||
Rasmusjc
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var samme tilbud som Power vist havde, de var bare ikke vist på pricerunner.
Må se om de vil sælge den til den pris for nu står den til 5.599 |
||
Rasmus Christensen
|
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |