|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 05-Februar-2009 kl. 23:57 |
Hej Jeg kørte i går en opdatering på Windows og den meldte så at mit Office ikke kunne valideres. Hvorfor gør den lige pludselig det? Hvordan slipper jeg uden om det problem? Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
henrik.aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Da jeg går ud fra, at det er en ægte Office du har, bør du kontakte Microsofts support (4489 0100) for at få rettet fejlen - evt ved at få en ny licensnøgle. Jeg havde engang problemet med en Windows XP, og det blev klaret pr. telefon. |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Hvis du beslutter dig for at købe et nyt version af Office - så hold dig LANGT væk fra Office 2007, de fornyelser der sket i 2007 udgaven er efter min opfattelse et rent tilbage skridt. Har selv købt 2007 udgaven og skrottede den efter nogle ganske få timers brug. min løsning var at hente OpenOffice - som selvfølgelig er gratis, og kan stort set de samme funktioner som de tidligere udgaver af MSoffice. Du kan hente OpenOffice her:
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hej Jeg tror jeg havde 2002 versionen og fik en opdatering til 2003. Hvis ikke jeg skal købe 2007, hvad så? Udover Openoffice, hvilken version svarer det til? |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
OpenOffice ligner Office 2003 ganske meget. Óffice 2007 er efter min opfattelse overbroderet med alskens ting - som man ikke bruger idet daglige - man kan ikke indsætte en adresse direkte fra outlook adressekartoteket, uden at få museskader, der skal simpelthen så mange klik med musen til før man har indsat en postmodtager - man kan heller ikke scanne et eksempelvis et dokument direkte fra sin scanner og ind i et word dokument - rent tilbageskridt Redigeret af Benny From - 06-Februar-2009 kl. 13:59 |
|
![]() |
|
![]() |
der findes også et andet gratis program fra IBM på Dansk, ved dog ikke hvordan det fungerer endnu, jeg henter det selv i øjeblikket.
http://symphony.lotus.com/software/lotus/symphony/home.nsf/h ome Redigeret af Benny From - 06-Februar-2009 kl. 14:58 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |