|
Van den hul antennekabel 5m |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bohme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2014 kl. 15:40 |
Sælger dette da jeg er flyttet i hus og har IP TV nu. Mærke: Van den hul "The Name" Længde: 5m Kan sendes, hvis køber betaler. For yderligere info: https://www.hifiklubben.dk/kabler/antennekabel-og-stik/van-den-hul-the-name-antenna-/ HBO 350,-
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det i nærheden af århus.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Bohme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
Bor i Silkeborg, men pendler dog til Aarhus/Skejby næsten dagligt.
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Byder 250.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
300,- så er det dit :)
|
|
![]() |
|
Bumper lige denne her, da det stadig er til salg
|
|
![]() |
|
Kafir ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 62 |
Giver det reelt noget med sådan et antenne kabel? Tænker resten af installationen er jo højst sandsynlig med normal antenne kabel - så hvad betyder de sidste 5 meter?
Ikke ment som kritik af annoncen, men blot nysgerrig
|
|
![]() |
|
Det gav helt klart noget i den lejlighed jeg flyttede fra. Ved "alm" antennekabel var der kanaler jeg ikke kunne se digitalt pga dårligt signal, men med ovenstående kunne se jeg alle kanaler.
Du har ret i, at kablet ikke har den store effekt, hvis der andetsteds er et dårligt kabel. Lidt som "the weakest link" :) men forhåbentlig er de faste installationer lavet med gode kabler og dåser, så kablet kan vise sit værd fra vægdåsen hen til tvet.
|
|
![]() |
|
Buddet på 250 gælder stadig ☺
|
|
|
|
![]() |
|
250,- hvis du henter det, vi på anden vis handler face-to-face eller du betaler porto.
Jeg vil helst f2f da jeg ikke vil bøje kablet for meget |
|
![]() |
|
Det kan vi godt aftale da jeg bor i Skejby.
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg arbejder i Skejby, så mon ikke vi kan finde et tid og sted :) lad os aftale nærmere i PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |