|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:21 |
heysa jeg " overvejer " at skifte mine Taralabs ud med lidt andet.. jeg tænker lidt på om jeg vil vinde lidt på lydsiden og om jeg skal vælge det en frem for det andet her.. og tænker på om der evt sidder nogen med lidt viden og erfaringere !! men det første kable er et The TEATRACK HYBRID
Og det andet er et The INSPIRATION HYBRID Har det selv bedst med bi-wire derfor er valget faldet på disse kabler.. kan det overhovdet betale sig at skifte kabler ? eller vi jeg ude i at skal kikke efter nye højtaler ? |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Man kan vel købe kablet, og prøve sig frem. Man har 14 dages fortrydelsesret, det vil blot koste dig portoen. Men afklar lige med firmaet først, at de er med på at du prøver. Hvis de mener kablet er så godt, er det vel intet problem...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Kabler i metermål må siges at være tilpasset køber, så er du sikker på returret?
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Hvis du er heldig har de et eller flere af dem som test sæt. Så kan du jo holde det op mod dit nuværende. Spørg i butikken.
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
ville nu osse helst " låne " .. synes ikke om at skulle sende klippede kabler retur om man kan det eller ej .. men et godt bud ellers.. nogen der kan sige lidt om lyden ? kablet's blød/hård hed ? mm |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |