recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vantage 7100s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVantage 7100s

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
tacyarts Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Vantage 7100s
    Sendt: 19-Marts-2010 kl. 02:53
HEJ. JEG HAR VANTAGE 7100 S HD +betaler for VIASAT . kortet virker fint i boksen. men men-
så købte jeg viasat hd-og det virker ikke på vantage, formodentlig fordi man ikke kan indtaste box id i denne.

jeg gider ikke se hd på den latterlige samsung box, man er nødt til at købe, for at de opdatere ens kort til hd-den står i sin kasse-lol

vi må vente på ny firmvare/softcam key all

men 7100s hd kan andre sjove ting, fks. norsk hd tv.+norsk/svensk tv !!!-find ældre key all.

på astra satelite er der 5 gode gratis hd kanaler
Til top
clips Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2010 kl. 17:55
Hej Stan6
Nu kommmer der jo tit nyt firmware og har skiftet jævligt ,har ikke haft problemer.
Men ved ikke om de nye viasat kort opdateres i Vantage.
Til top
Stan6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2010 kl. 17:25
Hej clips,
kan du fortælle, hvilken firmware har du på din Vantage 7100s? Er det den nyeste som Bent nævner? ( EMU Firmware 025701 for Vantage HD )
 
Er der andre der har  samme erfaring som clips, - nemlig at Viasat kortet opdateres i Vantage 7100s uden problemer?
 
 
Stan
Til top
clips Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2010 kl. 11:52
Hej
Jeg har haft Vantage 7100 i 2 år med viassat og har aldrig opdateret kort i anden modtager
Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 23:56
Den kan nemlig ikke opdatere Viasat kort, har jeg hørt ja det er rigtig at den ikke kan opdatere Viasat kort og til den ny kort skal du bruge den ny EMU Firmware 025701 for Vantage HD  og den skulle kører fejlfrit med Sky V13-kortet
Har du også erfaring med Viasat nej prøv at læse mere på maxteknik.se
 
 
Bent Dueholm
Til top
Stan6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 16:27
OK, det er det jeg vil gerne høre. Vantage 7100s kan selv opdatere kortet fra CD.
Den kan nemlig ikke opdatere Viasat kort, har jeg hørt. Har du også erfaring med Viasat??
Stan
Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Stan6 Stan6 skrev:

Hej Bent
Ja, jeg ved godt at man kan få hd modtager gratis hos Canal Digital.  Men jeg modtager fra flere sateliter og vil ikke have 2 eller flere modtager på hylden. Derfor alle de spørgsmål om Vantage 7100s. Den har indbygget Conax og 2 slotter for CA modul. Den kan også vise FTA kanaler.
Men, den kan altså ikke vise CD uden próblemer, hvis man skal hver uge- eller måned opdatere kortet i den godkendte box. Og næste år skal man så ovenikøbet betale 59 Kr / måned for apparat, som man ikke bruger til andet end til opdatering af kortet? Har jeg forstået det rigtig?
Men, den kan altså ikke vise CD uden próblemer, hvis man skal hver uge- eller måned opdatere kortet i den godkendte box.  du skal ikke bruge en box fra CD for at opdatere kortet, det kan vantage HD7100 selv gøre uden problemer (jeg har selv 2stk vantage HD7100  1-S & 1 TS og overe at bestillere Vantage VT-1) jeg ved ikke om du kan får en kort fra CD hvis du ikke får en godkendt Box fra CD
Bent Dueholm
Til top
Stan6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 23:54
Hej Bent
Ja, jeg ved godt at man kan få hd modtager gratis hos Canal Digital.  Men jeg modtager fra flere sateliter og vil ikke have 2 eller flere modtager på hylden. Derfor alle de spørgsmål om Vantage 7100s. Den har indbygget Conax og 2 slotter for CA modul. Den kan også vise FTA kanaler.
Men, den kan altså ikke vise CD uden próblemer, hvis man skal hver uge- eller måned opdatere kortet i den godkendte box. Og næste år skal man så ovenikøbet betale 59 Kr / måned for apparat, som man ikke bruger til andet end til opdatering af kortet? Har jeg forstået det rigtig?
Stan
Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Stan6 Stan6 skrev:

Jeg har næsten besluttet mig for at købe en Vantage 7100s. Først tænkte jeg på at tage til Tyskland til Media Markt i Flesburg, men så fandt jeg en på REDCON.dk for 2660 Dk.
 
-   Har nogen prøvet at handle hos Redcon?
 
Hvordan er erfaringer med apparatet? Kan den vise CD uden at man skal instalere speciel soft ware- som for at modtage Viasat? Og hvad gør man den dag man skal købe kort fra CD? Skal man fortælle hvilken modtager man har? Den er jo ikke godkendt fra CD? Kan den vise HD uden problemer?
Skal man også her opdatere kortet fra CD i et aparat leveret fra CD?
 
 
 
Til sidst vil jeg ønske jer alle i Forum godt Nyt år 2010 , et godt billede og perfekt lyd.
Tak for hjælp,
Stan6
Hvordan er erfaringer med apparatet? Kan den vise CD uden at man skal instalere speciel soft ware- som for at modtage Viasat?  du skal ikke bruge speciel Software for at se CD.
hvad gør man den dag man skal købe kort fra CD? Skal man fortælle hvilken modtager man har? Den er jo ikke godkendt fra CD? du skal have en godkendt BOX fra CD (digital tv-box til o,- pr mdr  HDTV-box o,- kr efter 12mdr 59,-kr pr mdr) du skal bruge en digital tv box med kort spørg om kortet kan åbner for HD  kanaler  hvis du køber en godkendt HDTV box i den den blå avis
Kan den vise HD uden problemer? ja
Skal man også her opdatere kortet fra CD i et aparat leveret fra CD? nej kun i vantage HD7100
Bent Dueholm
Til top
Stan6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 15:03
Jeg har næsten besluttet mig for at købe en Vantage 7100s. Først tænkte jeg på at tage til Tyskland til Media Markt i Flesburg, men så fandt jeg en på REDCON.dk for 2660 Dk.
 
-   Har nogen prøvet at handle hos Redcon?
 
Hvordan er erfaringer med apparatet? Kan den vise CD uden at man skal instalere speciel soft ware- som for at modtage Viasat? Og hvad gør man den dag man skal købe kort fra CD? Skal man fortælle hvilken modtager man har? Den er jo ikke godkendt fra CD? Kan den vise HD uden problemer?
Skal man også her opdatere kortet fra CD i et aparat leveret fra CD?
 
 
 
Til sidst vil jeg ønske jer alle i Forum godt Nyt år 2010 , et godt billede og perfekt lyd.
Tak for hjælp,
Stan6


Redigeret af Stan6 - 01-Januar-2010 kl. 15:05
Stan
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu