|
VANTAGE HD 8000C med ekstern usb harddisk hakker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:24 |
Godt nytår til jer alle Jeg har sådan en boks og så er der koblet en 500 gb usb harddisk til fra WD.![]() Når jeg afspiller noget jeg har optaget, så er det tit sådan at hvis jeg enten spoler hurtigt eller springer frem nogle minutter, at billedet og lyden ikke passer sammen og altså ikke er synkront. Billedet hakker i det og det samme gør lyden i et stykke tid. vis jeg lige trykker på pause et stykke tid, så kører det som regel igen. Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre selv? Evt anden harddisk eller noget jeg har overset der skal slåes til under menu eller? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får HDD extern strøm, og ikke kun strøm igennem USB ?
|
|
![]() |
|
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Den får strøm kun fra usb 2,5"
|
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Så hjælper det måske med at tilslutte en extern forsyning, prøv det og skrive tilbage
![]() |
|
![]() |
|
det vil jeg prøve og vender tilbage når det er
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |