recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VANTAGE HD 8000C med ekstern usb harddisk hakker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VANTAGE HD 8000C med ekstern usb harddisk hakker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VANTAGE HD 8000C med ekstern usb harddisk hakker
    Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:24
Godt nytår til jer alleSmile
Jeg har sådan en boks og så er der koblet en 500 gb usb harddisk til fra WD.
Når jeg afspiller noget jeg har optaget, så er det tit sådan at hvis jeg enten spoler hurtigt eller springer frem nogle minutter, at billedet og lyden ikke passer sammen og altså ikke er synkront. Billedet hakker i det og det samme gør lyden i et stykke tid. vis jeg lige trykker på pause et stykke tid, så kører det som regel igen.
Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre selv?
Evt anden harddisk eller noget jeg har overset der skal slåes til under menu eller?
På forhånd tak
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af klavil klavil skrev:

Godt nytår til jer alleSmile
Jeg har sådan en boks og så er der koblet en 500 gb usb harddisk til fra WD.
Når jeg afspiller noget jeg har optaget, så er det tit sådan at hvis jeg enten spoler hurtigt eller springer frem nogle minutter, at billedet og lyden ikke passer sammen og altså ikke er synkront. Billedet hakker i det og det samme gør lyden i et stykke tid. vis jeg lige trykker på pause et stykke tid, så kører det som regel igen.
Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre selv?
Evt anden harddisk eller noget jeg har overset der skal slåes til under menu eller?
På forhånd tak

Får HDD extern strøm, og ikke kun strøm igennem USB ?
Til top
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 23:14
Den får strøm kun fra usb 2,5"
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af klavil klavil skrev:

Den får strøm kun fra usb 2,5"

Så hjælper det måske med at tilslutte en extern forsyning, prøv det og skrive tilbage Smile
Til top
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 11:11
det vil jeg prøve og vender tilbage når det er
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu