recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vantage VT 7100C HDTV Kabel Receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVantage VT 7100C HDTV Kabel Receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Emne: Vantage VT 7100C HDTV Kabel Receiver
    Sendt: 25-August-2008 kl. 23:06
Er der nogen der kender til kvaliteten af denne Vantage VT 7100C HDTV Kabel Receiver?

Vil den kunne anvendes med YouSee kabeltv? og hvordan mon kvaliteten er i forhold til den fejlbehæftede Samsung HD box?

Vantage VT 7100C koster jo ca 3600,- kr så det ville jo være kedeligt at købe den for at konstatere, at den bare ikke funker med YouSee kabel-tv.
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 23:21
Den hedder HD 7100C, men bortset fra det så funker den bare hos YouSee.

Jeg ville nok vente lidt på model HD 8000C, som er lige på trapperne, da den har to tunere og mulighed for intern og ekstern HDD.
Mvh Hans
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 23:24
Du har sørme ret med VT 7100C, men den har jeg ingen erfaringer med.
Mvh Hans
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2004
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 23:41
Under alle omstændigheder tak for info omkring model HD 8000C - den er måske nok værd at vente på? - men er der generelt mange "børnesygdomme" og firmware opgraderinger på Vantage receivere?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af buller1 buller1 skrev:

Under alle omstændigheder tak for info omkring model HD 8000C - den er måske nok værd at vente på? - men er der generelt mange "børnesygdomme" og firmware opgraderinger på Vantage receivere?

Der har været nogle hovsaer med enkelte firmwares undervejs, men ellers er det en klippestabil modtager med god hardware. Firmwaren er i øvrigt fælles for alle deres HD modtagere, så hardwaren er nok ganske ens uanset om det er C, S eller TS modellen.

Der har vistnok været lidt mere bøvl med S og TS modellen, men jeg har ikke oplevet noget med kabeludgaven som ikke var til at løse.
Mvh Hans
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu