|
Vaqlg af internetudbyder |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Joergensr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2016 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for jeres input. Det er har overbevist mig om, at der kan være fordele kablede forbindelse, og at der næppe er problemer med Hiper. Tak for det
![]() |
|
![]() |
|
Tajs ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2011 Status: Offline Point: 35 |
Kviknet er også en mulighed, der får du SUPER support :)
|
|
LG B6V OLED 55"
Marentz SR6010 SA Aura 50 / Focal Sib2 with Cub sub 5.1 |
|
![]() |
|
mortenstorgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2013 Sted: Jylland Status: Offline Point: 20 |
Vil helt klart mene at du skal køre med fastnet. Der er længere pingtid på mobilt bredbånd, som fx. er irriterende hvis du skal game på nettet. Hiper og Kviknet er samme produkt (med mindre du vælger fibernet hos Hiper), da de begge kører på TDC's net, og begge giver dig den maksimale hastighed der kan trækkes gannem TDC. Ligenu har Kviknet det bedste tilbud, da de kører med gratis oprettelse, så der kan du spare nogle penge. Du kan læse mere her om forskellen mellem mobilt bredbånd og alm. bredbånd (som hjemmenetværk): https://goo.gl/mQyDSS
|
|
Morten Storgaard
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hiper leverer både på fastnet og via kabel tv.
Kviknet leverer kun fastnet. På min addresse kan jeg få dobbelt hastighed for samme pris ved at vælge hiper. |
|
![]() |
|
Joergensr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2016 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 5 |
Huawei routeren B315s, som jeg bruger hos Telmore er velfungerende, men har ikke mange muligheder for indstillinger og bruger kun 2,4 Ghz båndet.
Har ikke brug for TV-pakke, men vil l.a. streame TV2-programmer via Chromecast og opsige Boxer. Jeg har haft glæde af at tage Huawei-routeren med i sommerhus, men behøver det ikke. Jeg er fortsat overbevist om, at Hiper er den bedste løsning for os (bredbånd via telefonstikket er kun på 5 MBit). Tak for indlæggene og den gode artikel mht. til forele eller ulemper ved de to løsninger. ![]() |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
De 2 ting har intet med stabilitet at gøre overhovedet. NAT betyder at du har en IP adresse internt på dit eget net, som oversættes (Network Address Translation står det for) til en global IP, og normalt delt, IP adresse eksternt. IPv6 er der vist ikke nogen danske udbydere der tilbyder til private endnu.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Altibox har IPv6,læs nederst på siden.
Mener det har været oppe og vende på deres kundeservice. https://www.altibox.dk/kundeservice/sporgsmal-og-svar/internet Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |