|
Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2012 kl. 17:13 |
|
http://www.amazon.co.uk/dp/B007N0IJGC/ref=nosim?tag=blu-uk-en-21Faldt lige over denne box. Og den ser bare spændende ud, men også ret dyr. Til 1000kr mindre, så ville jeg gerne købe den. Den skulle efter Amazon´s egne oplysninger Have DK tekst.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vildt....Jeg ser vist kun selve filmene , og ikke alt det ekstra.....
MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Den lyder ret fed, for die hard fans. Der er en som har skrevet lidt om boksen.
My Harry Potter Wizards collection arrived this morning (day of release) at
7.20am. I could not believe how early it was, I was so excited. After I signed
for my parcel, I was handed a HUGE box, the first thing I noticed was it weighed
a tonne! I kicked the front door shut and went to the living room to open
it.
First of all, I have to say, WOW it's MASIVE! Stunning to look at. Well presented and very well made. It comes in a box, and well packed inside with polystyrene packaging, and wrapped in tissue paper. Then once you have opened it very carefully, you are greater by a huge, heavy and incredibly large. It's the biggest box set you have ever seen in your life!!! It's so well made and SOLID! Once you open the lid, the flap at the front is magnetic, so it clicks open and clicks shut. The lid itself is on hinges so opens and closes with ease. The secret compartments need to be pushed in for it to click out to open. Each film is in its own little solid book with all the other disks relating to that spefific film. Just incredible. I have not yet opened the rest, as I am savering each moment. For £177 it is a complete steal!!! It's well worth the money, and with most of them sold already, best get yours today, as tomorrow, they will be gone! |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Så er man da godt nok glad for Harry Potter
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg kunne godt have fundet på, at købe den. Men det ser ud til, at de første er i extended udgaver. Hvis de alle havde været i extended, så havde jeg helt sikkert købt den.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Altså ....... jeg har skrevet det før men det betyder jo ikke at du har læst det, så jeg gentager gerne. Der kommer ikke en extended versioner af de sidste film, kun de første to. De blev lavet da man started "Ultimate Edition" serien. Instruktørerne ønsker ikke at lave dem - de er blevet spurgt.
Redigeret af Stampe - 10-September-2012 kl. 18:27 |
||
![]() |
||
|
Ok. Det mindes jeg ikke at have set. Det er da irriterende. Skal du ikke have denne box så?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Jo da
![]() |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
|
Hmm , extended , det synes jeg ikke at jeg har hørt om
![]() MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Kommer ned i 199,- indenfor 6 måneder ![]() |
||
![]() |
||
|
Lige da jeg så den, så tænkte jeg på dig.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Det er jo så desværre kun de første to, som er extended. ![]() Jeg tvivler på, at den kommer ned foreløbig, hvis den gør. Den kommer jo i begrænset oplag.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |