recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg kunne godt tænke mig, at se en fuld unboxning, af denne box. Jeg tror den er så fed.

Det er den. Video her: http://www.see-nema.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=188&start=110 På side 1 i den  tråd er en officiel video.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg kunne godt tænke mig, at se en fuld unboxning, af denne box. Jeg tror den er så fed.

Det er den. Video her: http://www.see-nema.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=188&start=110 På side 1 i den  tråd er en officiel video.
Fed video. Det er nok en af de fedeste udgivelser, jeg har set til dato.Big smile Hvis bare der ikke kom Titanic, Indiana Jones og hele bond serien, plus hvad der ellers kommer i denne måned, så havde jeg sgu købt den.
Når du får din, kan du så bekræfte over gor mig, om der er DK tekst på dem allesammen?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 20:11
Det skal jeg nok - du hører nærmere. Forhåbentlig kommer den i løbet af denne uge. Officiel release er i dag men amazon har endnu ikke sendt en mail om at den er afsendt.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 20:15

Det skal jeg nok - du hører nærmere. Forhåbentlig kommer den i løbet af denne uge. Officiel release er i dag men amazon har endnu ikke sendt en mail om at den er afsendt.
Det vil jeg være taknemlig for. Jeg vil super gerne have den, men foretrækker den på dansk.
Det er da for dårligt, at de ikke har sendt den endnu. Mon ikke den bliver sendt i dag.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 20:27
Mvh
Flemming Larsen
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 12:56
Fed boks - min kæreste ville gå helt i selvsving hvis jeg købte den til hende....men 178£ er sgu lige i overkanten !
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 13:17
Så er den afsendt med forventet levering 14/9. Men da jeg ikke er hjemme når (pakke)posten kommer, bliver der nok først lørdag jeg kan få fat på den.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 13:21

Så er den afsendt med forventet levering 14/9. Men da jeg ikke er hjemme når (pakke)posten kommer, bliver der nok først lørdag jeg kan få fat på den.
Det var da på tide. Jeg kan se, at min Titanic er ude til levering i dag, den er sendt i weekenden. Så dejligt hurtigt. Jeg er lige ved at finde ud af noget, så jeg nok skal have den, hvis de alle har DK tekst.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 13:59
Gad godt at have boksen, men har allerede 1-5 collectionen, som jeg er godt tilfreds med bortset fra ikke HD-lyd sporerne.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 09:11
Ang. tekster. Jeg har tjekket de første tre film og da de tekstmæssigt var helt ens fortsatte jeg ikke. Der er _ikke_ dansk tekst på nogle af dem, hverken filmen eller ekstramaterialet - beklager.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Gad godt at have boksen, men har allerede 1-5 collectionen, som jeg er godt tilfreds med bortset fra ikke HD-lyd sporerne.

Endnu et plus ved denne box: hd lyd på alle film
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Fed boks - min kæreste ville gå helt i selvsving hvis jeg købte den til hende....men 178£ er sgu lige i overkanten !

Det var en limited edition - men med 63.000 stk. Den er nu udsolgt og priser - både hos de private sælger via amazon og ebay har passeret £200 og mit gæt er at den fortsætter opad.

Så sent som for en uge siden kunne den stadig bestilles hos amazon. Mit gæt er at da folk så de første in-hand billeder og videoer så fik de travlt med at bestille.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu