|
Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er den. Video her: http://www.see-nema.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=188&start=110 På side 1 i den tråd er en officiel video.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Fed video. Det er nok en af de fedeste udgivelser, jeg har set til dato. ![]() Når du får din, kan du så bekræfte over gor mig, om der er DK tekst på dem allesammen?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Det skal jeg nok - du hører nærmere. Forhåbentlig kommer den i løbet af denne uge. Officiel release er i dag men amazon har endnu ikke sendt en mail om at den er afsendt.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Det vil jeg være taknemlig for. Jeg vil super gerne have den, men foretrækker den på dansk. Det er da for dårligt, at de ikke har sendt den endnu. Mon ikke den bliver sendt i dag.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
|
Fed boks - min kæreste ville gå helt i selvsving hvis jeg købte den til hende....men 178£ er sgu lige i overkanten !
|
||
![]() |
||
|
Så er den afsendt med forventet levering 14/9. Men da jeg ikke er hjemme når (pakke)posten kommer, bliver der nok først lørdag jeg kan få fat på den.
|
||
![]() |
||
|
Det var da på tide. Jeg kan se, at min Titanic er ude til levering i dag, den er sendt i weekenden. Så dejligt hurtigt. Jeg er lige ved at finde ud af noget, så jeg nok skal have den, hvis de alle har DK tekst.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Gad godt at have boksen, men har allerede 1-5 collectionen, som jeg er godt tilfreds med bortset fra ikke HD-lyd sporerne.
|
||
![]() |
||
|
Ang. tekster. Jeg har tjekket de første tre film og da de tekstmæssigt var helt ens fortsatte jeg ikke. Der er _ikke_ dansk tekst på nogle af dem, hverken filmen eller ekstramaterialet - beklager.
|
||
![]() |
||
|
Endnu et plus ved denne box: hd lyd på alle film
|
||
![]() |
||
|
Det var en limited edition - men med 63.000 stk. Den er nu udsolgt og priser - både hos de private sælger via amazon og ebay har passeret £200 og mit gæt er at den fortsætter opad. Så sent som for en uge siden kunne den stadig bestilles hos amazon. Mit gæt er at da folk så de første in-hand billeder og videoer så fik de travlt med at bestille.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |