recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Var det noget med en bio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Var det noget med en bio?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Var det noget med en bio?
    Sendt: 25-Marts-2012 kl. 21:14
Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle smide dette indlæg her eller i Køb/Salg, og det skal bare ses som sjovt. Jeg har intet at gøre med salgsannoncen, men synes bare det er lidt sjovt. :)
Så er der vist ingen undskyldning for ikke at få sig en "hjemmebio"... :D
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 22:15
Det kunne være vildt nok at købe den, men der skal godt nok lægges nogen penge og nogen timer i den bio før den sidder i skabet Wink Den ser ikke videre fantastisk ud hvad angår akustikken til at starte med, men plads mangler der ikke haha
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 22:55
Hvis man dog bare havde pengene og tiden. Der skal noget blod, sved og tårer til, men det kunne blive en über nice hjemme-bio. Big smile
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

Hvis man dog bare havde pengene og tiden. Der skal noget blod, sved og tårer til, men det kunne blive en über nice hjemme-bio. Big smile

Uden tvivl, men du skulle nok lægge rimelig meget til side til varmeregningen Smile 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 11:45
Der kan nu være pænt mange betalende gæster på 200 m2. Bare underligt, for huset ser da ikke så stort ud, og der er også bolig på 120 m2.
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 11:52
Nogen der sagde fælleskøb?
Hvis alle recorderes unikke besøgende hver lægger en 5'er i kassen, køber vi stedet, og for en 10'er ekstra er der til renovation, og så får man sit brugernavn op på skærmen inden visning af film.

Redigeret af rawi - 26-Marts-2012 kl. 11:55
Til top
Masterpiece Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juli-2011
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterpiece Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 21:56
Den er fin..... LOL  jeg er frisk.... og jeg bor endda i Jylland...LOL Bare det og være med-partner af en kæmpe bio og man har sit navn stående på skærmen OSV...det ville være TOTAL NICE :-) 
Oprindeligt skrevet af rawi rawi skrev:

Hvis alle recorderes unikke besøgende hver lægger en 5'er i kassen, køber vi stedet, og for en 10'er ekstra er der til renovation, og så får man sit brugernavn op på skærmen inden visning af film.

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af Masterpiece Masterpiece skrev:

Den er fin..... LOL  jeg er frisk.... og jeg bor endda i Jylland...LOL Bare det og være med-partner af en kæmpe bio og man har sit navn stående på skærmen OSV...det ville være TOTAL NICE :-) 

JEg tror det er de færreste som har tålmodigheden til at se rulletekster med en masse brugeres navne inden de kan se en film..
Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stromgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 09:42
1,3 mill. er det en fejl ? for den pris kan man jo dårligt få et kolonihavehus

Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af Stromgren Stromgren skrev:

1,3 mill. er det en fejl ? for den pris kan man jo dårligt få et kolonihavehus

Nu er det jo ikke østerbrogade den ligger på, det er midtsjælland og det er noget gammelt lort for at sige det lige nu. Du skal da nok regne med du skal smide ihvertfald 1 mill i det hvis det skal op til nogenlunde moderne standart med isolering osv.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 09:31

Hahaha, ja den var sku god. Smile

Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Så er der vist ingen undskyldning for ikke at få sig en "hjemmebio"... :D

Det skulle da lige være klausulen om at den halvdel af bygningen er forbeholdt erhverv, så det går nok ikke at lave den til privat hjemmebio for de 200 nærmeste venner og familiemedlemmer selv om det kunne være sejt.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu