recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Var det noget med en bio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Var det noget med en bio?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 18:07
Holy crap! Det er da drømmerummet man kunne få med dér! Har allerede udstyret som kan spille det op LOL

Som københavner, bliver man dog lidt deprimeret af at se prisen - den koster mindre end min 50kvm, 2v lejlighed Ouch
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Holy crap! Det er da drømmerummet man kunne få med dér! Har allerede udstyret som kan spille det op LOL

Som københavner, bliver man dog lidt deprimeret af at se prisen - den koster mindre end min 50kvm, 2v lejlighed Ouch

Ja i køwenhavnere har altid været lidt småskøre .
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 23:20

Tja, i københavn får man en lille toværelses - i jylland får man et hus på 150 kvm med have og i moderne stil.Big smile
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 21:15
Hmm hvad for noget grej skulle der smides i den bygning? Er JBL Synthis.... For småt!?
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 22:25
Et par computerhøjttalere fra Creative og en projektor fra Acer.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Yeah, de er jo THX godkendte, så det bliver intet problem! Big smile
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 22:39
Fantastisk hus. LOL

Er også frisk på fælleskøb. Hug
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af rawi rawi skrev:

Nogen der sagde fælleskøb?
Hvis alle recorderes unikke besøgende hver lægger en 5'er i kassen, køber vi stedet, og for en 10'er ekstra er der til renovation, og så får man sit brugernavn op på skærmen inden visning af film.

Jeg tror nu ikke at en 10'er kunne gøre det, men hvis nu 1300 medlemmer hver smed 2k, så var der 1,3M til hus og 1,3M til renovering. Men mon ikke også at det kunne pruttes lidt ned Tongue

Hvis ikke det var for det faktum at huset ligger i Svensk Congo, var jeg ihvertfald frisk. Men jeg har ingen BroBizzCry
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 23:15

Ja, og acer laver også 3D projektorer - jeg siger dig, det kan det hele!

Så mangler man bare en kildeWinkLOL
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 23:25

Ja, og acer laver også 3D projektorer - jeg siger dig, det kan det hele!

Så mangler man bare en kildeWinkLOL
iPhone!
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 23:36
iPhone.. For highend.. Skal være htc..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

iPhone.. For highend.. Skal være htc..

Nigga WHAT?!

Jeg synes ellers HTC laver nogle fine telefoner - det er godtnok ikke alle der er lige gode, men sådan er det når man laver samme mængde modeller som Apple laver på 5 år på et enkelt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu