|
Var det noget med en bio? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Holy crap! Det er da drømmerummet man kunne få med dér! Har allerede udstyret som kan spille det op
![]() Som københavner, bliver man dog lidt deprimeret af at se prisen - den koster mindre end min 50kvm, 2v lejlighed
![]() |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Ja i køwenhavnere har altid været lidt småskøre ![]() |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Tja, i københavn får man en lille toværelses - i jylland får man et hus på 150 kvm med have og i moderne stil.
![]() |
|||
![]() |
|||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
||
Hmm hvad for noget grej skulle der smides i den bygning? Er JBL Synthis.... For småt!?
|
|||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Et par computerhøjttalere fra Creative og en projektor fra Acer.
|
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
||
Yeah, de er jo THX godkendte, så det bliver intet problem!
![]() |
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
Fantastisk hus.
![]() Er også frisk på fælleskøb. ![]() |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
|||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
||
Jeg tror nu ikke at en 10'er kunne gøre det, men hvis nu 1300 medlemmer hver smed 2k, så var der 1,3M til hus og 1,3M til renovering. Men mon ikke også at det kunne pruttes lidt ned ![]() Hvis ikke det var for det faktum at huset ligger i Svensk Congo, var jeg ihvertfald frisk. Men jeg har ingen BroBizz ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Ja, og acer laver også 3D projektorer - jeg siger dig, det kan det hele! Så mangler man bare en kilde
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
||
iPhone!
|
|||
![]() |
|||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
||
iPhone.. For highend.. Skal være htc..
|
|||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|||
![]() |
|||
||
Nigga WHAT?! Jeg synes ellers HTC laver nogle fine telefoner - det er godtnok ikke alle der er lige gode, men sådan er det når man laver samme mængde modeller som Apple laver på 5 år på et enkelt.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |