|
Varmepumpe/aircon stationær |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for input! Dem vil jeg kigge på. |
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Jeg har et 10 år gammelt Andes split anlæg, købt i Bilka for den nette sum af 2700 kr. Dengang var det lovligt selv at installere, og anlægget var for fyldt med kølemiddel. Den har kørt problemfrit, og der har ikke været lavet service på den. Dog har rusten næsten ædt den, så jeg vil også kigge efter en god japser, med lavt støjniveau - specielt når kompressoren starter og stopper.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeps, lige energi effektiviteten er vigtig at se på - faktisk vigtigere end købsprisen.
M.v.h. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Jeg syntes nu det vigtigste må være at finde ud af om man må hænge den op...
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |