|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() Sendt: 17-August-2008 kl. 10:01 |
Hej når jeg ser disse program virker alt fint de første 60 sek men så begynder billed at hakke. jeg bruger dvbviewer. håber i kan hjælpe mig med mit problem mvh svsommer |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Havde næsten samme problem, men det var allerede inden for de første 5-10 sek. at hakkeriet kom. Det var med nVidia 6300 og 7600 kort. Skiftede til ATI 3650, hvilket hjalp meget, det kører næsten perfekt, bortset fra at der ofte komme blink på skærmen hvis jeg spoler. Jeg bruger PowerDVD 8 Ultra som codec
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=433057 kan jeg så ikke bruge mit onboard grafikkort mvh svsommer |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det skal jeg ikke kunne svare på, men nu jeg ser at det er ATI så vil jeg spørge om du har installeret de seneste Catalyst drivere? Hvis du har det, så vil jeg foreslå at du besøger Computer City og køber et Asus ATI HD-3600 kort.(koster ca 500) De har 7 dages returret, med et gebyr på 50 kr. hvis man har åbnet kassen (der er dog ingen tape eller bånd på, så jeg ved ikke hvordan de kan konstatere om kassen har været åben) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Efter jeg har opdateret til sidst nye driver går computer i blåt skærm
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Har du prøvet med en helt frisk installation. Jeg plejer at gøre følgende: Tømmer maskinen for alt ekstra (grafikkort, lydkort, usb devices etc.) Installerer Vista helt fra bunden, Vista SP1, alle updates, aktiverer hos Microsoft. Partitionerer harddisken med 40 Gb til OS, resten til data (eller 2 harddiske) så er det nemt at reinstalere uden at tænke på data tab Laver et image (jeg bruger en Acronis TrueImage Boot CD og en ekstern USB harddisk) Nu tager det max. 10 min at få en frisk installation Så smider jeg grafikkort etc. i Installerer drivere, opsætter skærm(e) Installerer Lydkort Installer nyeste drivere til TV tuner Installerer PowerDVD Ultra 8, inklusive den nyeste update. Checker at HW acceleration er aktiveret Installerer DVBViewer nyeste (pt. 3.9.4.0), siger nej til at at skanne kanaler I DVBViewer sættes din tuner som foretrukke Så skanne kanaler Det kan være nødvendigt at slukke maskinen helt og tage strømmen fra (ved ikke hvorfor, men det er som om mit TT-3200 af og til skal have en Hard reset) Opsætte DVBViewer til at optage og timeshifte på den anden partition/harddisk Husk også at opdatere BIOS Det plejer at virke hver gang
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej ved ikke lige hvorfor det går galt hver gang jeg opdater til nye Catalyst drivere er der noget galt med grafik delen på bundkortet eller kunne det være en opsætning i bios jeg mangler mvh svsommer |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke det er et Bios problem. Som regel er der kun at vælge om Onboard grapichs skal være aktiv eller ej Du er vel opmærksom på at Catalyst (den danske) består af to dele, drivere og Control Center. Derudover er der HydraVision driverne Har du prøvet en reinstallation af maskinen?
|
|
|
![]() |
|
![]() |
maskinen er reinstallation har også prøvet flere versioner den jeg bruger nu og som den eneste jeg kan få til at virker 8.470.00 mvh svsommer Redigeret af svsommer - 19-August-2008 kl. 16:35 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke at det er grafikkortet der er defekt, så ville det sandsynligvis fejle også med de ældre drivere Har du opdateret din BIOS til nyeste ver.? Jeg kan se at de har rettet noget vedr VGA her
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Prøv at installere det nødvendige....[PowerDVD ffdshow] Indstil dernæst sådan her:
![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Efter af have reinstalleret kan jeg ikke finde canal+ hd og kanal 5 hd og de andre hd kanaler der følger med i mit canaldigital kort mvh svsommer |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |