|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Tak for det Nu har jeg installeret ffdshow. Lige nu kører det faktisk fint, men det har det gjort før, og så næste gang jeg startede det op, så var det rent ad h... til Så jeg lader det køre og ser hvordan det går. Synes at der er en lille smule lip sync fejl, har du en ide om hvor det kan justeres i ffdshow? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
jeg vil blive glad hvis der var en der kunne hjælpe MIG
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
@svsommer....Jeg er ikke HTPC supporter, jeg skriver i tråde som jeg finder interessante for almennyttigheden. Der er i denne tråd påpeget en række mulige fejlkilder mht softwareopsætning ift HD playback og andet. Nogen af dem også nyttige for dig. Løsninger kan ikke serveres på sølvfad, slet ikke med de oplysninger der foreligger...
Men hvis jeg skal give et kvalificeret gæt, så vil jeg næsten æde min hat på at du har Vobsub på dit system, eller Nero MP4 eller coreavc?...Du kunne poste et scrrenshot af det som jeg spurgte Mcenterfreak om....Det vil fortælle mig og kyndige alt hvad der var værd at vide om dit setup.. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Tja...Skrev for et par år siden denne guide....Den holder stadigvæk langt hen af vejen.....Trænger dog til en overhaling....Men kig på delay.... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
Jeg forlanger ikke der er nogen der servere noget på et sølvfad for mig men at man svare på mine spørgsmål i min oprettet tråd sågodt som man nu kan. Jeg har ikke vobsub eller noget andet kun det der står i indlæg 6 side 1. Og jeg har formateret 3 gange nu på grundaf det problem. Og hvilken oplysninger mangler du for at evt. at kunne løse mit problem? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
merenuser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Jeg beklager meget at jeg inddirekte blev skyld i dette. Håber der kommer en med et lidt mindre ego. Dog er chancen nok lille nu og jeg vil endnu engang anbefale det jeg skrev første gang. Med venlig hilsen Redigeret af merenuser - 29-August-2008 kl. 22:39 |
|
merenuser
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Nu forstår jeg ikke en skid Vi har en passiar om diverse problemer som vi oplever med HD osv. Patriarken deltager meget positivt med rigtig gode råd Og svsommer: "Og hvilken oplysninger mangler du for at evt. at kunne løse mit problem?"
Sådan ville jeg normalt ikke formulere mig hvis jeg skulle have hjælp af andre. Det er jo således at det her er helt frivilligt, og problemløsnig er noget der springer ud af vores frivillige hjerter |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Til Patriarken Det har faktisk ændret noget at jeg har skiftet til ffdshow audio codec Her til aften har jeg ikke haft hak i billederne overhoved, men jeg har til gengæld oplevet total død! Ikke en gang flere genstarter hjalp, jeg skulle helt ned og tage strømmen fysisk fra maskinen. Så jeg er ikke helt tryg ved det der Technotrend 3200 S2 kort |
|
|
![]() |
|
merenuser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Den var vidst mest møntet på mig, og jeg vil gerne undskylde, hvis man kunne få den opfattelse, at det havde noget med dig at gøre. Dog har jeg svært ved at se det positive i at blive ignoreret i sin egen tråd, og hvis du gad at læse tråden igen, så er der også 2 indlæg som er alt andet end positive. Med venlig hilsen |
|
merenuser
|
|
![]() |
|
![]() |
svsommer Nu læste jeg lige tråden igennem, og du har fuldstændig ret. Vi/jeg har afsporet den. Jeg håber at den kan komme tilbage på sporet igen. Beklager!! Mvh. McenterFreak |
|
|
![]() |
|
![]() |
Det indlæg var alle 5 stjerner værdig. |
|
merenuser
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej det kan godt være jeg også gik en smule over stregen men vi alle laver fejl. håber virkelig der er en der ved hvorfor jeg har grønt skærm på kanal 5 hd. for nu er jeg s.. ved at være p.... træt af det.
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |