recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ved standby blinker power led/indikator
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVed standby blinker power led/indikator

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gummipingvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-December-2007
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Ved standby blinker power led/indikator
    Sendt: 23-December-2007 kl. 18:04

Hejsa,

Efter nu at have bøvlet en helt dag med mit standby (efter at have haft mit mediecenter stående i snart 1 år uden det virkede!!) er det endeligt lykkedes ved hjælp af noget bios opdatering.

Men når den går i S3 så blinker power dioden, det er ret frustrerende eftersom maskinen står under fjernsynet.... er der en måde man kan styre dette på?? Kan umuligt være den eneste med dette problem, men syntes ikke at kunne finde noget som helst om det på nettet nogle steder...?

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 23:31

Der er der mange computere der gør, når de er gået i dvale. Jeg er dog ikke sikke på, at det er muligt at ændre det, udover du måske kan fjerne lampen helt fra bundkortet (så virker den godtnok aldrig, men du er nok ikke i tvivl om, når den er tændt).

Til top
Darknezs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Point: 332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2007 kl. 00:36
Jeg brugte en hul- tang, til at lave et lille "mærke" af noget isolerings-tape, (sort) og klistrede det over, så det .....

Redigeret af Darknezs - 24-December-2007 kl. 00:36
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2007 kl. 01:45

Lyder som om du er gået i Slumre

Hvorfor ikke gå i dvale?

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu