|
Vedligehold af projekter |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se at der står MED MODUL på siden, så den burde være go' nok
Redigeret af Naiera - 20-Oktober-2023 kl. 14:08 |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Highway 2
Junior bruger Oprettet: 23-December-2020 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(1)
|
Ja nemlig 🙂
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så forstår jeg bedre, hvorfor man ALTID kalder det en lampe, og ikke bare en pære! Så tak for forklaringen!! Så måske, JEG skulle bruge pæren lidt mere.......... Og så er det jo smæk-forkert, når man har et problem med fx en router, og så der spørges: "Lyser alle lamper som de skal?"
Redigeret af mnielsen - 21-Oktober-2023 kl. 08:41 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har tidligere handlet der uden problemer! Hvis du vælger at tage mit ord for gode varer, så burde mit indlæg kunne gøre det simpelt for dig, så ingen grund til at gøre det mere kompliceret ELLER dyrere, end det behøver. Hvis du følger mit link og læser det ordentligt, vil du få bekræftet, at der er tale om nøjagtig det, jeg skrev: "Der er tale om et uoriginalt hus med en original pære indeni, så meget simpelt at skifte den." Jeg vil ikke mene, der er nogen som helst grund til at finde yderlige information om, hvordan man skifter modulet, da der netop er tale om ét "modul", som gør det hele meget simpelt! Der er tale om at løsne et par skruer til dækslet, løsne det gamle modul som sidder fast med - mener jeg - 4 skruer, fjerne det, montere det nye, stramme skruerne, montere dækslet og skrue skruerne i igen. Jeg har oplevet, at der kan være lidt forskel på skruerne i modulet, så man lige skal sørge for at trække dem lidt op, inden modulet monteres, da det ellers ikke kan komme helt på plads. Glem ikke at rense filteret nu du er i gang... Det var vist det hele, så nu er der bare tilbage at ønske dig god vind med projektet med projektoren... :)
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |