|
vedr discovery netvorks kanaler |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den april-kanalliste, som Lars Ladingkær linker til, er tilsyneladende en gammel liste, der er blevet forsynet med en ny forside. Så er listen klar til at blive opdateret, når Ringsted Antenneforening kender situationen efter 1. april. At man ikke har opdateret listen, skyldes ganske givet, at man endnu ikke kender situationen efter 1. april. Det må altså være en fejl, at den nu bliver gjort tilgængelig.
Januar-kanallisten, som Furry linker til, ser til gengæld rigtig ud, men gælder kun til kontraktudløb ved udgangen af marts. Det er selvfølgelig ikke særlig heldigt, når Lars Ladingkær bruger en tydelig forældet kanalliste til at argumentere og konkludere ud fra. Det eneste, der kan konkluderes er vel, at man endnu ikke kender situationen efter 1. april. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
|
Mig bekendt kan Lars ikke lave lister på antenneforeningens hjemmeside :-) Klaus
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
og ? |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jeg tror ikke at der er nogen Aliens som gider se vores kanaler, selvom det var henvendt til dem ![]() De ved jo godt selv at de har været på jorden før mennesket
![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |