|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 13:11 |
Hej Efter nu langt om længe at have accepteret at der ikke kommer et ca-modul der kan konvertere mpeg4 til mpeg2 til mit Px80. har jeg købt en triax setop-box 409. Jeg har 2 spørgsmål: 1) kan man tænde px80 med én knap så den automatisk er indstillet til den HDMI kanal boxen leverer signalet til ? 2) kan man alternativt få Px80 til automatisk at skifte til HDMI kanalen når boxen tændes?
|
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Du skal i servicemenuen for at få den til, at starte på HDMI, men det er muligt. Prøv at søge efter det - det er en speciel tastekombination der skal til for, at åbne den menu. Men pas på: servicemenuem er ikke et sted du skal trykke på ukendte menupunkter!
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Hej.
Se denne tråd. Der har jeg skrevet en vejledning der får dit TV til altid at starte på den samme indgang. Jeg bruger det selv i forbindelse med en yousee boks. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=67183& KW=tvkartoffel MVH tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 25-Oktober-2009 kl. 13:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |