recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vedr. vægophæng til LCD skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVedr. vægophæng til LCD skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kelly_DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Vedr. vægophæng til LCD skærm
    Sendt: 01-Juli-2007 kl. 20:54
Hej

Har læst en del indlæg omkring vægophæng herinde. Jeg har lige købt et Samsung LE32M71B 32" og er ude efter et vægophæng til denne. De fleste anbefaler et Vogel eller SMS, men de har alle en arm, som man trække godt ud fra væggen, hvilket ikke er det jeg er ude efter. Jeg vil blot at man kan vippe den ud fra siden, ikke meget, men alligevel så man får en vinkel på. ca 15-20 grader.
Er der nogen der kender til noget som kan bruges?

Kelly_DK
Til top
MM1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Maj-2007
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 00:08

Hej Kelly_DK

Hvis du skal bruge et som kan tiltes 15 grader så prøv at checke nr 2 fra toppen ud her: http://avxperten.dk/vaegbeslagophaeng/vaegbeslag-plasmalcd/v aegbeslag-plasmalcd.asp

Hvis din samsung skærm har VESA 100x200 (som de fleste samsung skærme har), så er der også en adapterplade nederst på siden..

Jeg har selv købt et af de små g&bl beslag til en lille LCD skærm og de er helt fine

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 16:36

Hej MM1979

Tak for dit svar. Det er korrekt at den kan tiltes, men det er i top og bund og jeg skal have det i siden :)

Kelly_DK
Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 10:16

Hej Kelly

Du skal jo have den ud fra væggen for at kunne vinkle.

Måske denne her kunne løse det du gerne vil.

http://www.omnimount.com/consumer/product.aspx?ProductId=43a 9c40f-ee3c-4526-b428-e191f173ba5a

Hilsen Don P.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af MM1979 MM1979 skrev:

Hej Kelly_DK

Hvis du skal bruge et som kan tiltes 15 grader så prøv at checke nr 2 fra toppen ud her: http://avxperten.dk/vaegbeslagophaeng/vaegbeslag-plasmalcd/v aegbeslag-plasmalcd.asp

Hvis din samsung skærm har VESA 100x200 (som de fleste samsung skærme har), så er der også en adapterplade nederst på siden..

Jeg har selv købt et af de små g&bl beslag til en lille LCD skærm og de er helt fine

Hej igen

Nå jeg har købt Vogels 6225 med en lille arm, men inden jeg har modtaget den ser jeg at den har 20 X 10 cm i hulllerne og som jeg kan se på min skærm, så ser det ud som 20 x 20 cm. Kan man få en adapter plade eller lign. der kan ændre denne til 20 x 20?

Kelly_DK
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu