recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vedvarende problemer med Squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVedvarende problemer med Squeezebox

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2011 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af AVnerd AVnerd skrev:

@Letten
Tak for info - kan aldrig huske hvad farvekoderne betyder. Det mærkelige er at jeg ikke har ændret i setuppet siden det kørte sidst. Og der kørte det gnidningsfrit. Men det har altid været meget ustabilt. Men jeg vil prøve at køre opsætningen igen (igen...).
Alt mit streaming er kablet for at undgå problemer og få mest båndbredde. Men det ser ud til at det ikke engang er nok :-/

Er du 100% sikker på at den ikke bruger det trådløse? - der er nogen der er blevet snydt af at de blot har sat et netværkskabel i og så troet at den automatisk ville forbinde den vej. Men det skal altså konfigureres forfra, hvis den en gang har været forbundet via wifi. Vil tro det er omtalt i manualen.

På windows versionen af SB server er der en mulighed for at diagnosticere opsætningen. Den kontrollerer at ip og porte er som de skal være.

Oprindeligt skrevet af AVnerd AVnerd skrev:

Bare lige for at sikre mig: Jeg behøver vel ikke en tændt controller for at få receiveren til at virke? Det er kun selve opsætningen den er nødvendig til?
Korrekt

Men jeg ved ikke om den 3.parts software du bruger på din smartphone kan "ødelægge noget".

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu