|
Vejledning til whole home audio/hjemmebio - hvem k |
Besvar |
Forfatter | |
SJakobsen
Ny bruger Oprettet: 02-Juni-2021 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juni-2021 kl. 20:23 |
Hej alle.
Ifbm. et nybyggeri er jeg interesseret i at få det hele tænkt med ind fra start. Jeg plejer som regel at kunne research mig til det meste på egen hånd men da jeg gerne vil have det hele sidder i skabet fra start, har jeg behov for råd og vejledning. I den forbindelse, vil jeg høre om der er nogle af jer der kan dele erfaringer? Det drejer sig om et Sonos setup i flere rum + dedikeret stue biograf med indbyggede højttalere. Jeg hælder p.t. mest til Dali Phantom M-375 - og deraf vejledning gennem HifiKlubben. Er det helt skævt? Er der alternativer i markedet man skal holde øje med? Har også kigget på M&K Sound IW150 men det er godt nok helt deroppe økonomisk hvor jeg har svært ved at retfærdiggøre investeringen. Hvad tænker?
Redigeret af SJakobsen - 02-Juni-2021 kl. 20:24 |
|
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænk akustik ind fra start !!
Er det Atmos 5.2.4 eller anden opsætning? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |