recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Velkomsthilsen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Velkomsthilsen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Velkomsthilsen
    Sendt: 14-April-2018 kl. 11:50
Hej
Findes der en velkomsthilsen app?
En der løfter røret og byder velkommen vent et øjeblik eller noget i den stil
Mvh
Svsommer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 13:07
No offense, men hvorfor i himlens navn ville du have en mobil til automatisk at tage et opkald? i "telefon-verdenen" er det et callmanager system, noget man som virksomhed laver som kan håndtere køer og viderestilling. Den slags har du ikke på en mobil (og jeg er ualmindeligt sikker på det du reelt forespørger på en mobil vil være et mega sikkerheds no go)

Redigeret af claus_jac - 14-April-2018 kl. 13:58
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

No offense, men hvorfor i himlens navn ville du have en mobil til automatisk at tage et opkald? i "telefon-verdenen" er det et callmanager system, noget man som virksomhed laver som kan håndtere køer og viderestilling. Den slags har du ikke på en mobil (og jeg er ualmindeligt sikker på det du reelt forespørger på en mobil vil være et mega sikkerheds no go)
Hej
Det er til virksomheds brug.
Jeg ved godt der er udbyder til det formål men syntes det er for dyrt til en mindre virksomhed 
Mvh
Svsommer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 21:43
Så er der jo heller ikke tale om en app. Må jeg give dig et RIGTIGT godt råd. - hold dig fra det og kontakt nogle virksomheder der ved noget om det. Du kan få fingrene noget så alvorligt i klemme her. Det er ikke bare lige at installere en app. Der er masser af forhandlere som håndterer telefoni løsninger til små og mellemstore virksomheder, du kan sågar købe det som en service, så du ikke skal tænke over noget. Telefoniløsninger er et større sammensurium af forskellige serverapplikationer og netværksløsninger.

- Hvis virksomheden har O365 licenser, så kan de opgradere til en E5 licens og få skype til at køre som telefonterminal, incl viderestilling og det hele.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu