recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Velodyne SPL-1200 Ultra vs MK sound - MX 250 THX S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Velodyne SPL-1200 Ultra vs MK sound - MX 250 THX S

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 12:06
hvem snakker om at skyde nogen, nu stopper i..!!

hva dælen er der galt med en go gammeldags nævekamp hvor taberen giver mjød og en undskyldning..???

"mænd" nu om dage er sgu for fesne.. hvis de bliver moppet på arbejdspladsen melder de sig syge med stress og kontakter fagforeningen istedet for at tage tyren ved hornene og kampen op...

hvem er det lige der er forskruet..?

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 12:42
Jeg tror det Krav Maga halløj er steget dig til hovedet.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 12:48
det har intet med sagen at gøre...
er bare så pisse træt af alle de "ofre" der har advokatens nr på speed dial hvis der nu var nogle der skulle angribe dem på den ene eller anden måde..

mand jer op og lad vær med at piv...
hvis i føler jer forfulgt eller krænket så gør noget ved sagen...!!

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 12:59
Kl 14 under uret??!

Mener du seriøst vi skal have selvtægt for at løse konflikter?

Og mener du seriøst at kritikken mod Hother er ubegrundet?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Og mener du seriøst at kritikken mod Hother er ubegrundet?
Nu har jeg siddet og læst mine indlæg i tråden igennem. Nu er jeg skam opmærksom på at jeg selv har skrevet dem, og derfor er helt inhabil.

Men jeg har altså noget svært ved at se, at jeg har skrevet noget som skulle rejse et stormvejr. Jeg mener at alt hvad jeg har skrevet er venligt, seriøst og begrundet.

Er du venlig (i al fredsommelighed), at fortælle mig hvad jeg har skrevet som er så galt. Hvis det er den med p.las., så mener jeg stadig at lyd er meget subjektivt, og at den ene holdning er lige så god som en anden, når vi taler lyd. Der findes mig bekendt ingen standard for god lyd. Men jeg flere gange har anerkendt p.las.´s erfaringer med de to sub, og endda undskyldt. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er rigtigt at jeg har mine holdninger til dit og dat, og de kan være i modstrid med de lærdes opfattelser - men det gør ikke nødvendigvis andres opfattelser eller erfaringer forkerte - det er bare anderledes.

Nogle gange tager folk fejl, og når det sker, så er det ikke gavnligt for nogen bare at anerkende det som "meninger". Det er helt rigtigt at andres opfattelser eller erfaringer ikke nødvendigvis er forkerte - men nogle gange er de!

Derudover så giver det ikke mening at opfordre folk til at lade være med at diskutere når de har forskellige holdninger, og bare acceptere at holdninger kan være forskellige. At diskutere forskellige holdninger er hele pointen med et debatforum. Og at man siger at man er uenig i andres holdning, eller sågar mener at den er direkte forkert, er IKKE det samme som at provokere, eller på anden måde lave personangreb. Det er ganske almindelig debat. Den voksne måde at debattere på (som mildt sagt ikke er at gå ud på en mark og slås...) er at diskutere emnerne og fremføre sine divergerende argumenter, uden at blive uvenner eller være fornærmet af dén grund. Det er IKKE grund til fornærmelse at folk er uenige, og gør opmærksom på det. Noget der derimod ER grund til fornærmelse, er at opfordre folk til at lade være med at fremføre sin uenighed, i et forum der er beregnet til lige præcist dét! Det synes jeg faktisk er enormt provokerende.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 13:30

Jeg har måske en anderledes måde at skrive på, og det kan åbenbart misforståes af andre. Dette beklager jeg naturligvis, men jeg kan bare ikke gøre så meget ved det, for jeg er som jeg er, og I andre er som I er - det gælder bare om at prøve at forstå intensionen med det skrevne.

Hother - ovenstående citat er en væsentlig del af problemet. Det er meget svært at citere en bestemt passage hvor du gør noget forkert, fordi du altid skriver i nogle meget vage og tvetydige vendinger, som man er nødt til at fortolke på for at finde hoved og hale i. Hvilket du i ovennævnte citat direkte opfordrer til at man gør. Men hvis éns fortolkning af hvad du mener så er en anden end dét du i virkeligheden (måske) mente, så går du helt i selvsving, og kalder det personangreb. Jeg mener ikke det er rimeligt at blive fortørnet over at folk (ifølge dig) misforstår din hensigt, når du blankt erkender at du formulerer dig dårligt. Det er IKKE andres opgave at fortolke de ting du skriver rigtigt. Det er DIN opgave at skrive de ting du rent faktisk mener, hvis du vil være sikker på at blive forstået rigtigt. Hvis folk fortolker dine indlæg forkert, så må du jo omformulere, eller acceptere at du bliver misforstået - hvis du synes det er dét der sker.

Nu kan du jo få en chance til at forklare dig hvis jeg har mistolket dig, men jeg har eksempelvis opfattelsen af at du er meget sur på mig som person, og helst vil undgå at have noget med mig at gøre, både i real-life og i forummet. Dette på trods af at jeg ikke har det mindste imod dig som person, jeg har blot ofte været uenig, og så har jeg - retmæssigt og velbegrundet synes jeg selv - kritiseret dine anmeldelser for at være inkompetente, og ikke høre hjemme på forsiden men i forummet. På baggrund af dette synes jeg ganske enkelt ikke det er rimeligt at stille sig op og pive over andre folks person-angreb. Hvis du føler dig misforstået, så er det 100% dit eget ansvar.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 13:34
Jeg har intet imod diskutionen, men alene i denne tråd er der mange gange påpeget at flere personer altid er på nakken af andre og omvendt.
Det eneste jeg opfordrer til er at i får styr på jeres interne strid så vi slipper for at høre på det i stort set hver tråd på dette forum.

Folk kan spille så helvedes meget op og opføre sig yderst ubehagelige herinde, er i mænd nok til at føre det ud i den virkelige verden..?
Dette er ikke et angreb på nogen bestemt, men det er efterhånden yderst almindeligt at folk truer med bål og brand foran deres lille skærm, og ikke er til en meter når det kommer til stykket.

Redigeret af strecker - 29-Juli-2013 kl. 13:42
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Jeg har intet imod diskutionen, men alene i denne tråd er der mange gange påpeget at flere personer altid er på nakken af andre og omvendt.
Det eneste jeg opfordrer til er at i får styr på jeres interne strid så vi slipper for at høre på det i stort set hver tråd på dette forum.

Folk kan spille så helvedes meget op og opføre sig yderst ubehagelige herinde, er i mænd nok til at føre det ud i den virkelige verden..?
Dette er ikke et angreb på nogen bestemt, men det er efterhånden yderst almindeligt at folk truer med bål og brand foran deres lille skærm, og ikke er til en meter når det kommer til stykket.

Jeg kan virkelig ikke se hvordan du hjælper på situationen ved at opfordre folk til at slås i stedet for at diskutere. Der er ingen der har truet nogen med tæsk, så hvorfor det skulle være relevant om folk "tør" stille op til en slåskamp eller ej, har jeg virkeligt svært ved at se. Lige nu er det dig der støjer suverænt mest.
Til top
Nille44 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2012
Sted: Danmark
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nille44 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Jeg har måske en anderledes måde at skrive på, og det kan åbenbart misforståes af andre. Dette beklager jeg naturligvis, men jeg kan bare ikke gøre så meget ved det, for jeg er som jeg er, og I andre er som I er - det gælder bare om at prøve at forstå intensionen med det skrevne.

Hother - ovenstående citat er en væsentlig del af problemet. Det er meget svært at citere en bestemt passage hvor du gør noget forkert, fordi du altid skriver i nogle meget vage og tvetydige vendinger, som man er nødt til at fortolke på for at finde hoved og hale i. Hvilket du i ovennævnte citat direkte opfordrer til at man gør. Men hvis éns fortolkning af hvad du mener så er en anden end dét du i virkeligheden (måske) mente, så går du helt i selvsving, og kalder det personangreb. Jeg mener ikke det er rimeligt at blive fortørnet over at folk (ifølge dig) misforstår din hensigt, når du blankt erkender at du formulerer dig dårligt. Det er IKKE andres opgave at fortolke de ting du skriver rigtigt. Det er DIN opgave at skrive de ting du rent faktisk mener, hvis du vil være sikker på at blive forstået rigtigt. Hvis folk fortolker dine indlæg forkert, så må du jo omformulere, eller acceptere at du bliver misforstået - hvis du synes det er dét der sker.

Nu kan du jo få en chance til at forklare dig hvis jeg har mistolket dig, men jeg har eksempelvis opfattelsen af at du er meget sur på mig som person, og helst vil undgå at have noget med mig at gøre, både i real-life og i forummet. Dette på trods af at jeg ikke har det mindste imod dig som person, jeg har blot ofte været uenig, og så har jeg - retmæssigt og velbegrundet synes jeg selv - kritiseret dine anmeldelser for at være inkompetente, og ikke høre hjemme på forsiden men i forummet. På baggrund af dette synes jeg ganske enkelt ikke det er rimeligt at stille sig op og pive over andre folks person-angreb. Hvis du føler dig misforstået, så er det 100% dit eget ansvar.

Kan du ikke præsisere hvor præsist i teksten at John støder dig?
Hvis du ikke kan det så er det altså meget svært og tage seriøst!
Luxman L509X
Oppo BDP 105.
Rega P8 med Apheta 3.

LG Oled 55BX
Ultrasone Signature Pro.

Sonus Faber Olympia Novalll
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Du kan sende mig en PM hvis du vil mig noget.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2013 kl. 14:02
Skal man virkelig vælge sub efter om det er til musik eller film, måske endda helt undlade sub ved musik?

Jeg troede en velintegreret sub, ville kunne bruges til det hele?

Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu