|
Velodyne SPL-800 Ultra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2014 kl. 08:01 |
Fed SUB..
Set på den her: Velodyne SPL-800 Ultra Omregnet bliver det ca. 6.675,- DKR inkl. fragt. Nogen med erfaring af de svenske forhandlere? |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb en brugt 1200 for samme pris. Så har du sparet penge og fået bedre lyd.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Jeg har købt her uden problemer: http://www.fyndborsen.se/ - mon ikke de er lige så gode som de danske - i øvrigt en god besparelse på den subwoofer ![]() |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Hvor kan man købe en 1200 brugt til samme penge?
Kan se der er en brugt 800 til salg på DBA til 6400,- |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Jeg gave 6500 for min, incl kabel. Tror det var på den blå.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
WOW. Det var en god handel.
Vil du sælge 😉 |
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Jeg gav 7500 for min 1200 ultra her på siden, i fin stand!
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |