|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 28-Februar-2008 kl. 15:13 |
Hvis der er nogen her der, som mig, venter på at købe en ISTAR mini, så har de nu lavet en venteliste på deres hjemmeside. Så skynd jer at skrive jer på, så i kan komme først i køen.
![]() -Kent |
|
![]() |
|
Pjerrot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 236 |
![]() |
har du fået din istar? hvad kommer den til at koste dig med fragt og moms? findes der ikke en europæisk forhandler? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Jeg tror ikke den er kommet i alm. handel endnu. Prisen havner vel på et sted mellem kr. 1800-1900,- - jeg har lige set at man kan få en popcorn A-100 til kr. 1.665,- så prisen bliver vel lidt højere. mpcclub.com arangere et buy-in engang når versionen med 1.3 HDMI bliver frigivet engang. De regnmer med at prisen vil havne på ca €239,- inkl. fragt i europa.
Redigeret af kim.t - 23-Marts-2008 kl. 19:14 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Jeg fik min for 1431,36 da den blev snuppet i tolden. Tror det hurtigste er at bestille den fra istarhd.com, min tog 8 dage om at ankomme. Fin lille dims.
![]() |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
kan man se covers på dvd-film og musik-album (Thumbnails)?? og SKULLE den ha' ibygget HD eller kan den køre uden og så bare nøjes med at Streame......? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Den kan endnu ikke vise cover, og du behøver kun en intern HDD hvis du vil afvikle nogle af de ekstra programmer man kan afvikle (som f.eks Torrent download m.m.) Ellers bruges den bare som en streamer. Jeg overvejer en til soveværelset som så skal køre trådløst via en wireless bridge. |
|
![]() |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej du kan ikke se covers eller thumbnails Nej den behøver ikke HD, man kan sagtens streame uden HD. IstarHD er detsamme som en Popcorn hour - blot i en anden indpakning. Det er basalt set samme hardware (samme chipset), der benyttes samme firmware og dermed samme interface og muligheder som i Popcornhour, samme forum, samme mediastreamer, samme muligheder og begrænsninger. Samme alting pånær lidt design forskelle, dels udvendig og dels i valg af omkringliggende interface, eks. hvordan man tilslutter en harddisk (intern, ekstern, ata/sata), om der bruges coaxial eller spdif digital output, o.lign. Funktionalitetsmæssigt gælder de samme spørgsmål og svar som for popcornhour. Så alt hvad man kan læse i popcornhour tråden om dette gælder også for Istar HD afspilleren. Det er ligesom 2 xboxe, den ene er sort den anden hvid, den ene har måske harddisk den anden ikke, men det er grundliggende stadig 2 "ens" xboxe der virker på samme måde.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Pjerrot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 236 |
![]() |
Redigeret af Pjerrot - 24-Marts-2008 kl. 20:02 |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
kan godt se tråden er lidt garmel men have nemlig tænkt mig at bestile sådan en ISTAR da jeg bedre kan lig desanet ind Popcorn hour og jeg ikke har brug for HDD i selve maskinen da det skal køre over lan men kan se man kan bestile den på https://www.istarhd.com/order/index.asp men kan så se at i andre har køb andet sted er der en gron til det eller for prisen er jo ikke 18-1900 som kim.t men virkelig god
![]() |
|
![]() |
|
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jeg er den nogenlunde lykkelige indehaver af en Rapsody N35 og har overvejet at opgraderer til enten en Popcorn eller Istar - har en indbydelse liggende - for at kunne afspille hd materiale.
På den anden side så kommer der sikkert en endnu bedre afspiller om et ½ års tid, med endnu bedre features og design og så er prisen lidt høj ved at skifte igen igen.... Så mange lækre gadgets så lidt tid (og penge) ![]() |
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Det ser ud til at Istar er nået igennem ventelisten, og man kan nu igen bestille via https://www.istarhd.com/order/index.asp.
Bare til dem af jer der stadig søger en. |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
Rapsody'en kan godt nok ikke afspille h.264. Men WMV-HD og xvid i HD afspilles uden problemer på rapsody n35. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |