recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Venteliste til ISTAR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVenteliste til ISTAR

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Emne: Venteliste til ISTAR
    Sendt: 28-Februar-2008 kl. 15:13
Hvis der er nogen her der, som mig, venter på at købe en ISTAR mini, så har de nu lavet en venteliste på deres hjemmeside. Så skynd jer at skrive jer på, så i kan komme først i køen. 

-Kent
Til top
Pjerrot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2006
Point: 236
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 18:09

har du fået din istar?

hvad kommer den til at koste dig med fragt og moms?

findes der ikke en europæisk forhandler?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 19:12

Jeg tror ikke den er kommet i alm. handel endnu. Prisen havner vel på et sted mellem kr. 1800-1900,- - jeg har lige set at man kan få en popcorn A-100 til kr. 1.665,- så prisen bliver vel lidt højere.

mpcclub.com arangere et buy-in engang når versionen med 1.3 HDMI bliver frigivet engang. De regnmer med at prisen vil havne på ca €239,- inkl. fragt i europa.

Redigeret af kim.t - 23-Marts-2008 kl. 19:14
Til top
Lars Bjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-December-2007
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 19:25
Jeg fik min for 1431,36 da den blev snuppet i tolden. Tror det hurtigste er at bestille den fra istarhd.com, min tog 8 dage om at ankomme. Fin lille dims.
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 20:34

Oprindeligt skrevet af Lars Bjerg Lars Bjerg skrev:

Jeg fik min for 1431,36 da den blev snuppet i tolden. Tror det hurtigste er at bestille den fra istarhd.com, min tog 8 dage om at ankomme. Fin lille dims.

kan man se covers på dvd-film og musik-album (Thumbnails)?? og SKULLE den ha' ibygget HD eller kan den køre uden og så bare nøjes med at Streame......?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 21:34

Den kan endnu ikke vise cover, og du behøver kun en intern HDD hvis du vil afvikle nogle af de ekstra programmer man kan afvikle (som f.eks Torrent download m.m.) Ellers bruges den bare som en streamer.

Jeg overvejer en til soveværelset som så skal køre trådløst via en wireless bridge.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

kan man se covers på dvd-film og musik-album (Thumbnails)?? og SKULLE den ha' ibygget HD eller kan den køre uden og så bare nøjes med at Streame......?

Nej du kan ikke se covers eller thumbnails

Nej den behøver ikke HD, man kan sagtens streame uden HD.

IstarHD er detsamme som en Popcorn hour - blot i en anden indpakning.

Det er basalt set samme hardware (samme chipset), der benyttes samme firmware og dermed samme interface og muligheder som i Popcornhour, samme forum, samme mediastreamer, samme muligheder og begrænsninger. Samme alting pånær lidt design forskelle, dels udvendig og dels i valg af omkringliggende interface, eks. hvordan man tilslutter en harddisk (intern, ekstern, ata/sata), om der bruges coaxial eller spdif digital output, o.lign.

Funktionalitetsmæssigt gælder de samme spørgsmål og svar som for popcornhour. Så alt hvad man kan læse i popcornhour tråden om dette gælder også for Istar HD afspilleren.

Det er ligesom 2 xboxe, den ene er sort den anden hvid, den ene har måske harddisk den anden ikke, men det er grundliggende stadig 2 "ens" xboxe der virker på samme måde.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Pjerrot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2006
Point: 236
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 21:47

virkelig godt arbejde med popcorns-anmeldelsen SPAWN

1000 takker.  

Redigeret af Pjerrot - 24-Marts-2008 kl. 20:02
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 04:44
kan godt se tråden er lidt garmel men have nemlig tænkt mig at bestile sådan en ISTAR da jeg bedre kan lig desanet ind Popcorn hour  og jeg ikke har brug for HDD i selve maskinen da det skal køre over lan  men kan se man kan bestile den på https://www.istarhd.com/order/index.asp men kan så se  at i andre har køb andet sted  er der en gron til det eller  for prisen er jo ikke 18-1900 som kim.t men virkelig god
Til top
BumBum Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2004
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 11:30
Jeg er den nogenlunde lykkelige indehaver af en Rapsody N35 og har overvejet at opgraderer til enten en Popcorn eller Istar - har en indbydelse liggende - for at kunne afspille hd materiale.

På den anden side så kommer der sikkert en endnu bedre afspiller om et ½ års tid, med endnu bedre features og design og så er prisen lidt høj ved at skifte igen igen....

Så mange lækre gadgets så lidt tid (og penge)
Til top
Lars Bjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-December-2007
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 20:01
Det ser ud til at Istar er nået igennem ventelisten, og man kan nu igen bestille via https://www.istarhd.com/order/index.asp.

Bare til dem af jer der stadig søger en.
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Point: 1028
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af BumBum BumBum skrev:

Jeg er den nogenlunde lykkelige indehaver af en Rapsody N35 og har overvejet at opgraderer til enten en Popcorn eller Istar - har en indbydelse liggende - for at kunne afspille hd materiale.

På den anden side så kommer der sikkert en endnu bedre afspiller om et ½ års tid, med endnu bedre features og design og så er prisen lidt høj ved at skifte igen igen....

Så mange lækre gadgets så lidt tid (og penge)

Rapsody'en kan godt nok ikke afspille h.264. Men WMV-HD og xvid i HD afspilles uden problemer på rapsody n35.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu