|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
longkyle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2010 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 02-April-2010 kl. 17:45 |
Hvordan laver jeg ventilering inde i et skab, hvor jeg har forskellige hifi komponenter? Jeg havde forstillet mig noget med pc-blæsere, men hvordan kobler jeg det hele sammen og hvilke komponenter skal jeg bruge?
|
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Du skal bare bruge en 12 volt strømforsyning og så bliver du nok nød til at lodde ledningerne sammen selv.
|
|
![]() |
|
longkyle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2010 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Tak for det hurtige svar. Hvilke dele (blæser, strømforsyning etc.) vil du anbefale?
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Du bør bruge søgeknappen - der er en masse tråde med guldkorn hvis du prøver at søge efter ventilation eller lign.
Brugerne Larxox og Asklepios har endda gjort det store arbejde med at finde komponenter hvis du kigger i deres bio-tråd. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=38531&PN=3&title=hjemmekonsultationen |
|
![]() |
|
![]() |
@anima - Det gjorde jeg egentlig også, men fik en MASSE tråde op som godt nok indeholdt ordene køling eller ventilation, men ikke var det jeg søgte... (men jeg har nok ikke haft den fornødne tålmodighed eller overblik). Tusind tak for linket.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |