|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
De TDK medier du beskriver, er de af typen ScratchProof? Det synes jeg nemlig ikke der står på billigmedien's hjemmeside, og jeg har ikke hørt at de almindelige TDK DVD medier skulle have nogen særlig overflade? Jeg har ikke selv fundet andre steder at købe TDK ScratchProof end hos www.mediecentralen.com. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "DrageMester". Næææ, det kan jeg da godt se. Men er det disse her du hentyder til??? http://www.mediecentralen.com/index.php?page=products&pr oduct_id=306 Så ser det ud til at være de samme skiver, jeg køber dem som sagt bare her hos: http://www.billigmedien.de/shop/productinfo.asp?id=878 Og de har de egenskaber jeg skrev, blev selv en smule overrasket, den første gang, for oftest kan man jo ikke fjerne skriften, uden at skiven i det minste er misfarvet. Men det kan man altså godt på denne skive. For at se, hvor holdbar overfladen egentlig var, overmalede jeg endda en skive, og rensede det af igen, endda med gammeldags ufortyndet "Husholdningssprit". (normalt bruger jeg "Isopropylalkohol"), derefter lod jeg skiven tørre, prøvede så at brænde den, og jeg observerede ingen problemer. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Tilføjelse til tidligere indslag til "DrageMester". Hej igen. Nu har jeg fundet den type du nævner, og nej, det er ikke dem jeg har købt af. Redigeret af Pokerface |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |