|
Verbatim og ritek |
Besvar |
Forfatter | |
Business
Ny bruger Oprettet: 28-September-2004 Status: Offline Point: 5 |
Emne: Verbatim og ritek Sendt: 27-Juli-2005 kl. 11:03 |
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 27-Juli-2005 kl. 16:23 |
Jeg har ikke selv erfaring med Ritek medier, men jeg ville ikke selv købe dem efter at have læst talrige skrækhistorier om kvaliteten og holdbarheden af disse. Se f.eks. denne tråd på Club CDFreaks forum: My Ritek G05 scans - very bad deterioration. Verbatim fungerer fint for de fleste, men det er selvfølgeligt svært at udtale sig om langtidsholdbarheden. Mine første brændte DVD'er er et år gamle, og hidtil er der ingen problemer. Din link til Verbatim medier er til 16x certificerede. Du bør nok undersøge om disse nye medier er kompatible med din ældre brænder. |
|
cjoscar
Bruger Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Sendt: 27-Juli-2005 kl. 18:58 |
prøv denne side www.videohelp.com
din brænder står noteret til 4x dvd+r og 2x dvd-r medier så du kan næppe bruge 16x medier |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |