recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Verbatim (Taiyo Yuden) 8x DVD-R
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVerbatim (Taiyo Yuden) 8x DVD-R

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2005 kl. 00:33
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Mine erfaringer hidtil med disse Verbatim Made in Japan (Taiyo Yuden) skiver er, at de er mindst ligeså gode som andre Verbatim skiver i Sony recorderen, og bedre end de "gamle" Verbatim 8x DVD-R Made in Taiwan skiver.

Kan jeg lokke dig til at smide et Nero scan af en  Verbatim TY skive på dk.binaer?
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2005 kl. 17:44

Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:

Kan jeg lokke dig til at smide et Nero scan af en  Verbatim TY skive på dk.binaer?

Nej, det kan du ikke.

Men her er en PxScan af en skive brændt ved kvik overførsel (8x).
Bemærk at der var et støvfnug på skiven lige før 4 GB mærket, hvilket giver en masse ekstra PIF.

Og her er en PxScan af en skive brændt ved Rec Mode Conversion Dubbing (1x).

Begge skiver har perfekt Read Transfer graf, så der er ingen grund til at poste disse.

Redigeret af DrageMester
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2005 kl. 01:02
Super. Tak for det. Mon de Verbatim m. TYG02 MID kode stadig er i handel?
Er det Verbatim Pastel det drejer sig om?

Var lidt i tvivl om disse Verbatim TY var fakes. Man laver jo meget snavs i Kina. Men scanningen sammenlignet med andre scans af TYG02 siger mig at de er ægte nok.
Dog besynderligt mange PI errors i den 1. GB i sidste scan. Ikke kritisk på nogen måde. PIF er jo stadig meget fint.

Redigeret af ----OR----
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2005 kl. 01:38

Nej det er IKKE Verbatim Pastel, men derimod Verbatim 8x DVD-R (Made in Japan) Reorder 43475.

Sålænge du ikke køber "Pearl White", så vil jeg tro at chancen er vældig god for at det er disse skiver du får, hvis du bestiller Verbatim 8x DVD-R i 25styk cakebox. Jeg købte dem fra WeSellCD.com efter at de per email havde bekræftet, at skiverne var Made in Japan.

Angående de "mange" PI Errors i starten af disken brændt ved 1x, så er niveauet ikke særlig højt - der er heller ikke særligt mange PI Failures på denne del af disken. Hvorfor niveauet så er højere end på resten af disken er et mysterium.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2005 kl. 01:44
Ok. Jeg har fundet OC-Freaks butik i Norge der med sikkerhed sælger Verbatim TYG02 i 25 stk, cakebox hvis andet svigter. Butikken har også Verbatim Pastel med TYG02 MID kode.
Blot er det pænt dyrt og handle deroppe

Jeg vil selvfølgelig lige prøve WeSellCD først.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu