recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Verdens bedste kontakter og opkalds app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Verdens bedste kontakter og opkalds app

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af yahooboy yahooboy skrev:

Jeg har omkring 2600 Numre i min telefon alle registreret med (Firma), Navn, Adresse (Privat og/eller job) Mail adresse Telefon nummer evt facebook og foto.
Kører jeg bil beder jeg siri om firma eller person så ringer telefonen op for mig. Er jeg et sted jeg ikke kan tale med siri så benytter jeg kontakter appen (Der har jeg adgang til alle informationer, registreret) så kan jeg vælge om jeg vil sende besked, ringe op, sende mail eller videoopkald.

No probs

Super for dig, men det løser jo ikke rigtig et android problem? 🙄
Til top
yahooboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2017
Sted: -
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yahooboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 21:03
Hvis man skal slå søm i vælger man en hammer, skal man skrue en skrue i vælger man et værktøj som er lavet til det.

Ud fra Din oprindelige post, virker det som om det er en opgave Din telefon skal løse ofte, så må man spørge om Du har valgt det rigtige værktøj?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvad mener du præcist?
At det punkt, hvor du har det numeriske tastatur, kan man ikke søge efter kontakter?

Klaus


Ja

Hvordan vælger man bogstaver til navnene man skal søge efter?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvordan vælger man bogstaver til navnene man skal søge efter?


Det er jo det jeg spørger ind til, jeg er ikke apple bruger, så ved ikke om det er muligt på iphones, har lavet en lille video hvor du kan se hvordan det virker på de fleste androids.

https://streamable.com/700sgk

Redigeret af aeblemanden - 13-November-2020 kl. 12:00
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 13:34
Med en æblofon, står du på kontakter og begynder at taste nummeret, så finder den selv de relevante kontakter frem.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Med en æblofon, står du på kontakter og begynder at taste nummeret, så finder den selv de relevante kontakter



Så sekvensen på iphones er

Vælg kontakter, tryk på søgefelt, indtast navn, vælg fra liste og tryk på opkald knap?

Så kan den stadig ikke gøre det på samme måde som android og gamle dumpphones som sony ericsson.

Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Med en æblofon, står du på kontakter og begynder at taste nummeret, så finder den selv de relevante kontakter



Så sekvensen på iphones er

Vælg kontakter, tryk på søgefelt, indtast navn, vælg fra liste og tryk på opkald knap?

Så kan den stadig ikke gøre det på samme måde som android og gamle dumpphones som sony ericsson.


Du "trækker ned" på skærmen, aå SØG kommer frem, skriver Allan og alle dem der hedder Allan kommer frem. Hvorefter du trykker på røret og den ringer op.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu