|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() Sendt: 25-Marts-2007 kl. 00:53 |
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jamen... det er jo ikke Plasma!
![]() |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
tilgengæld er det usandsynligt stort og ville fylde hele min gavl i min stue.
|
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Okay... fælleskøb??
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
![]() tror jeg nøjes med et px 42 indtil videre... |
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
|
![]() |
Troede du havde brug for et 32" ...
![]() |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Den har cirkuleret lidt på internationale fora i et stykke tid - problemet er bare at det ikke rigtigt holder vand, for det er IKKE et LCD tv med LED backlight, men et decideret LED display. Denne teknologi har været benyttet til larve venue storskærme i mange år, f.eks. til storskærme på stadions. Denne teknologi findes i meget større størrelser end dette, og er i bund og grund slet ikke velegnet til "almindelig" tv-brug (hvis man kan kalde 200" for almindeligt...) |
|
![]() |
|
![]() |
man bliver vel klogere ![]() |
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
|
![]() |
Hehe ja Eller også gør man ikke... jeg overvejede 32", kørte ud og for, at hente et 37", kom hjem med et 42" og sidder nu og drømmer om et 50" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |