recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vertikale linjer på Samsung plasma tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vertikale linjer på Samsung plasma tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zpon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-November-2007
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zpon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vertikale linjer på Samsung plasma tv
    Sendt: 06-April-2016 kl. 18:27
Hej, jeg håber det er det rigtige forum at stille dette spørgsmål.

Jeg har et Samsung PS51E8005GUXXE tv som lige i dag er begyndt at vise en vertikal streg ved lyse billeder. Den er der både ved DVB-C signal og HDMI, og den er der også hvis man viser menuen.

Er der nogen som har en ide om hvad det kan skyldes og om det er noget der kan gøres noget ved? TV'er er rundet de tre år så garantien hjælper nok ikke.

Til top
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 10:26
Det ligner en Panel fejl.
Har fået skiftet panel på et Panasonic 42px70 efter garanti da Panasonic erkendte det var et problem.

Har lige haft mit LG oled 870 til rep. med samme fejl, nyt panel på garantien.

Dennis
Til top
zpon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-November-2007
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zpon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2016 kl. 20:28
Tak for dit svar Dennis. Jeg forsøger at tage kontakt til Samsung.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu