|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
higher ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() Sendt: 16-August-2008 kl. 21:23 |
Hejsa...
Jeg har et spørgsmål til PS3 60 GB maskinen... Flere spiludgivelser laver vertikale streger i øverste del af billedet på TV'et, når man fx. drejer skarpt i et bilspil.. Ligesom om at den deler grafikken i to eller flere "dele" - Men KUN fra midten og op efter... Jeg har oplevet det ved mit gamle TV, som er et Samsung LCD 32" (1080i), men jeg oplever nu det samme på mit nye TV også... Det nye TV er et Panasonic PZ80 42" plasma skærm... Der er som sagt tale om flere spiludgivelser fra flere uafhænige producenter... Har oplevet det i bl.a. DIRT - GRID - Indiana Jones _ ATM (noget off road spil, kan ikke huske titlen) - Battlefield Bad Company (demoen) mv.?? Det kan umuligt være en fejl i de nævnte skærme, da de må anses som værende meget forskellige, hehe... Jeg har prøvet alle mulige indstillinger på PS3'en og kun ved 5xx (et eller andet indstillingen) forekommer stregerne ikke... Om ikke andet, hvis det er et skærm problem, så burde mit Panasonic da kunne vise disse spil smertefrit... Nogen der oplever det samme? Eller er der måske tale om en defekt PS3 maskine?? Vi har en 60GB stående på mit arbejde også - med en 42" Pioneer skærm sat til, som OGSÅ laver disse streger på flere af de nævnte spil?? Har ikke testet med en 40GB maskine, så ved ikke om det er en generel fejl i 60GB maskinerne??? NB! Jeg har også spil, der kører flydende, som fx. Burnout Paradise, GTA4, motorstorm osv... Og det er derfor ikke ALLE spil, som laver bøvl... NBB! Kan det evt. være noget så tosset som HDMI kablet, der er skurken?? I så fald så hænger det bare ikke sammen med, at jeg oplever fejlen på maskinen på mit arbejde også?? |
|
Med venlig hilsen
Higher |
|
![]() |
|
pgrundl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Jeg tror det er det her du mener: http://hifi-india.blogspot.com/2006/11/faq-what-is-screen-te aring-and-how-do-i.html
|
|
![]() |
|
higher ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Men samme fejl på et Samsung 32" LCD (HD ready), et Panasonic 42" Plasma (Full HD) og et Pioneer 42" Plasma (HD ready), samt på to forskellige 60 GB maskiner? Det lyder næsten vildt, hehe... Det kan simpelthen ikke være skærmene, som ikke kan følge med, kan det??
|
|
Med venlig hilsen
Higher |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |