recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vesa 400x300?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vesa 400x300?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
4Tvilling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2020
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4Tvilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vesa 400x300?
    Sendt: 19-Juli-2020 kl. 19:47
Hvis tv’et er 400x300 og det fleste ophæng springer lige den over. Betyder det så at ophænget ikke vil passe??

Vil gerne finde en flad, men med lidt mellem væg og tv....da vi bruger usb stik og gerne vil kunne få hånden der ind hvor den tilsluttes
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 20:43
Sådan et her, kan også tage 400x300
(35 mm til væg)

Det her kan også
(53 mm til væg)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
4Tvilling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2020
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4Tvilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 23:53
jamen i følge deres oplysninger er det ikke nævnt. Men det betyder altså ikke noget. Bare den kan tage 400x400 kan den også tage 400x300?


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 00:17
Tallene er millimeter. Det første er vandret, altså 40cm. Det andet er lodret, altså 30cm. Med alle de huller der er på stangen, skulle det være mærkeligt, at der ikke findes nogle med 30cm imellem. Især når nogle af dem er lange, for netop at kunne fintilpadse.

Og hvis du læser de linkede, så står der også bare optil 400x400 på dem begge. Som du kan se, så kan stængerne bevæges både ind mod hinanden og væk fra hinanden. Og alle hullerne på stængerne gør jo alle WESA standarnde mulige.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 00:18
Med beslagstypen som den viste, vil du kunne kombinere alle mål den kan.

De to tal betyder afstanden mellem hullerne i millimeter. Hvis der er huller til 200, 300 og 400 mm i højden og beslaget kan 200, 300 og 400 i bredden, kan du også frit kombinere højde og breddemål.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
4Tvilling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2020
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4Tvilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 06:04
super. Takker
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 12:18
Du kan også sætte en forlænger i USB stikket, så det ikke er nødvendigt at kunne nå bagsiden af TV'et.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
4Tvilling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2020
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4Tvilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2020 kl. 12:36
det ville jeg i første omgang have gjort. Men har fundet et billigt tv ophæng med 50mm mellem væg og tv. Det prøver vi, og hvis vi ikke kan klare den store afstand må vi jo købe et andet helt fladt 🥴
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu