|
Vestjysk Man Cave |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er meget lidt fugt der komme op af et par flækker i det 70 års gamle beton gulv. Vægerne og gulvet blive sandblæst når jeg komme i land igen, så kan jeg lave lidt rep på gulvet.
Og er ved at få et genvex anlæg sat op, så det vil tag det sidste. Håber jeg ![]() |
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
Den der banana plade er købet på eBay
![]() |
|
![]() |
|
recliners stol eller sofa skulle jeg måske overvejer igen.
Skal brug 3-4 pladser har kikke på nye og på brugt, brugt falder super hurtig i pris skulle måske kikke lidt mere i den blå avis :0) |
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
Jeg kan godt forstå din iver, men det lyder lidt som symptombehandling. Det er jo ikke betonen, epoxy eller din Genvex der skal holde fugten væk, det skal kapilærlaget under gulvet sørge for. Det er svært at gøre noget ved, uden at banke gulvet op. |
|
![]() |
|
betonet er jo 75 år gamle og synes det holder godt, og det med at banke gulvet kan jeg ikke overskure pt.
og synes også det er at overdrive lidt da der aldrig har været vand i klæderen kun en fugtig plet et par gang. ved godt det ville være det bedst, men med mere varme og genvex håber jeg det er nok. håber ikke jeg bliver klogere med tiden ![]() men i dag skal jeg til at hiver loftet ned ![]() ![]() Redigeret af heine-olesen - 06-December-2014 kl. 09:13 |
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Den fugt plet er det ude ved væggen, eller er det midt på gulvet? Jeg havde meget fugt i en væg, det viste sig at være en stikledning af beton der havde rykket sig, så regnvand kunne løbe ud midt i røret.
|
|
![]() |
|
lidt fugt på gulvet der hvor der er en flække i betonet.
nu er loften i computer rummet nede så når jeg nok den store rum i morgen. også er der fucking meget ler der skal bagefter ![]() Redigeret af heine-olesen - 07-December-2014 kl. 03:25 |
|
![]() |
|
CoBlockOut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2014 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 23 |
Ja, der er nok flere grunde, jeg synes nu heller ikke de er SÅ rædselsfulde at sidde i... Til gengæld ville jeg nok ikke selv vælge at få en hjemmebiograf - jeg foretrækker at se film under dynen på sofaen eller i en rigtig biograf
![]() |
|
Peter - coBlockOut
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
prøv evt at kikke lidt på mit rum.. har ca samme rumstørrelse som dig.. kan være det giver et par ideer..
Som andre siger.. glem biograf stole.. det bliver du træt af i længden..
|
|
![]() |
|
super fin bio du har dig der nitrotg
![]() håber min komme til at se sådan ud engang ![]() nu er alt lofte og lyd ler nede noget af beton gulvet er banket op og lagt ny ned igen alle vægerne er sandblæst. så skal jeg til at fræser kabel ind i væge, fuck der er mange 8 til strøm 2 til sub 11 til højtale 4 til netværk der bliver ikke væg tilbage. og nu skal jeg snart offshore igen ![]() ![]() og når jeg komme hjem skal jeg til Thailand i en mdr ![]() ![]() og så på arbejde igen ![]() vi lige høre alle jer andre om et par ting. efter jeg har fået lofte ned er der nogen fine gamle 20x20cm bjælker der er kommet frem. så er det lige jeg tænker at jeg kunne sætte troldtex op imellem bjælkerne det ville se godt ud og jeg vil få mere loft højte. ville i haft gjort det ??? skal jeg bruge rockwool terrænbatts eller bare rockwool til at isoler med på loft, der kan kun kommer 100mm på hvis jeg hæver loften op imellem bjælkerne. |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Hvad med at bruge 50mm rockfon mellem bjælkerne, så isolere du, samtidig med at du får en rigtig god akustik.
|
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 155 |
terrænbatts er for hårde til at isolere loft med, det bliver aldrig tæt. 100mm er heller ikke særlig meget. Med mindre du har fuld gulv på loftet så kan du jo ligge et lag over dine bjælker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |