|
Vestjysk Man Cave |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | |
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke så meget for varmen, det må gerne gå op af da det er i kælderen men det er mere lyden.
Kan ikke så godt lig rockofon plader og de går ikke op i 87 cm som der er imellem bjælkerne. Også har jeg et nyt problem det er et 7.2 system jeg har, som jeg gør klar til en 7.2.4 men jeg har et problem men en af bag højtaler som i kan se på den billedet uploader. Hvor sætter jeg den ??? ![]() |
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
![]() |
|
Det er den højtaler der skulle midt på døren
![]() |
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 155 |
ähh ok, men isolering skal også være tæt for lyd, jeg synes dog ikke 100mm isolering gør meget ved lyden, ved ikke om terrængbatts dæmper mere.
Uanset hvad skal du have noget under da de drysser. Rockfon kan skæres til med en hobbukniv, meget nemt. Hvis du alligevel er i gang med det helt store projekt, så flytter du da bare døren :) |
|
![]() |
|
Jaaaaa det kunne jeg jo godt men jeg orker det ikke.
Og tror ikke lige det er så nemt ![]() |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Ryk dine bagkanaler tættere sammen.
De er dipole, så de giver et stort lydbillede, selvom de sidder lidt tættere end forskriften siger. Jeg har præcis samme problemstilling i et rum på 3,5x5.9m, og der har jeg flyttet den pågældende bagkanal så tæt på døren som muligt og selvfølgelig placeret de 2 bagkanaler symmetrisk på bagvæggen. De hænger stadig fantastisk sammen ved panoreringer og lignende. Mvh Troels |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
https://www.youtube.com/watch?v=DFbqJkjfABQ
25:40 inde i videoen
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Det var mht. bagkanalerne
|
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Sådan
![]() |
|
![]() |
|
Det var lidt det du mente, ikke Troles?
|
|
![]() |
|
Jo
|
|
![]() |
|
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
Hej Det er fint at friægge disse bjælker. Jeg vil kraftigt anbefale, at derimellem bruge diffusere fra Svanø Akustik. F.eks. deres Pap-vinge som man enkelt samler. Jeg har fantastisk lyd med mit nye diffusions loft. Jeg har fjernet Rockfon plader fra loftet og jeg oplever nu musik i rummet med højt til loftet. Min loftshøjde er 240 cm. Redigeret af Sven Palvig - 20-December-2014 kl. 12:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |