recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Væg ophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Væg ophæng

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Væg ophæng
    Sendt: 08-September-2019 kl. 09:22
Hej med jer

Har haft vores TV hængende på et stort ophæng, hvor man kunne trække ud og svinge det, alt efter hvor man sidder. Men vi tror, at vi har brugt det under 10 gange på 2-3 år. Så nu vil vi have det helt ind til væggen og hænge. Men - her er jeg sgu lidt i tvivl. Det er et Sony KDL-55W805B (VESA 30). Der er nogle afstands stykker fra de øverste huller i TV til det væg beslag vi har nu. Skal de blive siddende ? ( Kan ikke huske om de fulgte med fra starten da vi købte TV'et) og ville jeg kunne bruge dette her vægophæng Vægophæng
Syntes ikke der er alverdens beslag derude, som montere TV helt til væggen (i hvert fald ikke hvad jeg har kunnet finde ) :) på forhånd tak for jeres svar :)
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 10:49
Jeg bruger dem fra harald nyborg til 99 kr.  de virker fint både med 55 og 65 . du behøver ikke afstandsstykke.  Tv kommer godt ind til væggen.

Redigeret af sl1000 - 08-September-2019 kl. 10:51
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu