|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Jag fandt der her I also have a dv9000 line laptop and have found if you go into the control panel to the sound options and set the spdif to default sound device then restart it will send sound to the hdmi. Now i just wish i knew how to use hdmi sound and built in laptop speakers at the same time, any help appreciated.
|
|
![]() |
|
Sparrow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Tak for linket. Så må jeg prøve mig frem med et HDMI-HDMI kabet, når jeg får tv'et. Hvad er det spdif står for? |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/Spdif Wikipedia plejer jeg at søge på... |
|
![]() |
|
Sparrow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Cool tak. Jeg må prøve mig frem, når tv'et kommer. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg fået mit TVog HDMI kabel, men kan ikke få lyden med fra pc'en til tv'et. Er der nogen, der har et forslag til, hvad det kan være og hvordan man løser problemet?
|
|
![]() |
|
![]() |
prøv det her I also have a dv9000 line laptop and have found if you go into the control panel to the sound options and set the spdif to default sound device then restart it will send sound to the hdmi. Now i just wish i knew how to use hdmi sound and built in laptop speakers at the same time, any help appreciated.
Fundet her
|
|
![]() |
|
![]() |
har prøvet lang tid med at lege med den opsætningen, men kan ikke se udtrykket sdif nogen steder. kan du finde det på din? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke den bærbar. Så det kan jeg ike hjælpe. |
|
![]() |
|
![]() |
Mon det her hjælper??????
Success at last! |
|
![]() |
|
![]() |
der desværre ingen steder under lydindstillinger, hvor man kan vælge spdif til default. aner hvad jeg så skal gøre..... |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad lyd kort har du i
|
|
![]() |
|
![]() |
Lidt dumt. Hvor kan man se det henne? Under system info står der: Conexant High Def Audio Bluetooth audio og Bluetooth højkvalitetsaudio. Herudover er der ikke meget brugeig info... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |