|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() Sendt: 05-Juli-2007 kl. 15:21 |
Hej Alle Jeg har købt mig en ny bærbar, som kan køre med 2 skærme ;-) Er der en grænse for hvor langt et VGA-kabel kan være for at PNP virker, |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Er der ikke nogen der har gode ideer og forslag ?
|
|
Stig
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Jeg kører med et 10m kabel uden problemer - men det SKAL være af god kvalitet !! Prøv at finde et her http://www.avconnection.dk/?SPage=VGA-XGA_Kabler (undgå det billigeste kabel)
Redigeret af vipmlo - 06-Juli-2007 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
![]() |
takker, vil det være et godt valg : |
|
Stig
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Ja.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
De fleste producenter af bærbare har sat en sikrings modstand lige før vga porten for at porten ikke skal ryge sig en tur og det gør at man skal have et rigtig godt kabel. hvilket mange glemmer.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |