|
VGA til HDMI på PC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2013 kl. 18:58 |
Hej
Har fået en skærm med HDMI. Men har VGA udgang på min computer. Kan man købe et grafik kort med HDMI eller er der andre løsninger. Jesper
|
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det kan man, jeg har lige købt en kønig vga->Hdmi da min bærbar ikke kan isættes nyt skærmkort...
Men du kan fint købe gfxkort til stationær pc med hdmi. |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Har du et link
Jesper
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej Parker. Der findes mange. Hvis du fortæller os lidt om din PC og hvad du bruger den til kan vi meget bedre råde dig. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Det er en
Dell Dimension 3100. Bruges af ungerne til Internet, streaming, spil (sims) og lign. Jesper
Redigeret af Packer - 06-Juli-2013 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej. I følge service manualen har den en Intel Pentium 4 og op til 2GB Ram: Den har plads til to PCI kort og en x1 PCI Express kort. Et x1 PCI Express kort kunne være: Eller Jeg tror at jeg vil lade andre skrive om fordele og ulemper mellem de to. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Tak
Jeg kigger på disse Jesper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |