|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||
bramming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 11-November-2006 kl. 22:55 |
|||||||||||||||||
Hej Folkens ... - Nej un er det nok er snart gasblå i hovedet af at søge rundt på nettet! Jeg har brug for et kabel som går fra min VGA udgang og over i et TV som har composite indgang og SVHS indgang. Det kan da ikke passe der virkelig ikke er lavet et ganske almindelige kabel eller en boks man kan købe for under 500 kr. ? ELLER?? Har i nogen ideer? - Eller findes der f.eks en form for noget usb med tv-out eller pci lign?... Har nemlig en dell, hvor jeg intet andet end pci kort kan sætte i hverken grafikkort eller noget! Tror jeg ikke, den eneste form for typer er disse slots som jeg kan sætte ned som mit tv kort se her: HJÆÆLP!!!! |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||||||||||||||
Prøv at se denne fra AV Connection.
|
||||||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
bramming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|||||||||||||||||
Men stadig en dyere løsning?
- Har fundet den side - Men ingen andre? - Kan det virkelig passe at sådan en simpel og så alligevel ikke ikke "ting" skal være så dyr? |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|||||||||||||||||
Jeg vil ikke betragte VGA->SCART RGB konvertering som en simpel ting... Kan du ikke skrive lidt mere om dit setup? Som jeg har forstået det har du en computer uden S-video TV-out, og dit TV er et CRT, eller? Hvad vil du vise på TVet fra computeren? Afspilning af videofiler eller mere almindelig brug som computer monitor? Hvis det er et CRT, så bliver det aldrig særligt godt som computer monitor, så spørgsmålet er også hvor mange penge du vil smide efter dette? |
||||||||||||||||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Jeg vil helst ikke smide for mange penge i det, dajeg investere i en LCD HDTV fladskærms tv inden så længe! Det skulle bare være en løsning til mit almindelige TV et gammelt et "CRT" vel? Og jeg skal bare have en funktion alla TV-out - Men da jeg har en dell som jeg bruger til Media Center, og har indbygget grafikkort kan jeg ikke bare smide et nyt graffikkort i, de passer nemlig ikke i de porte! Var det en hjælp? - |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||||||||||||||
Du har nok ikke andre muligheder, end den jeg gav dig i mit første indlæg, når du ikke har TV Out på din PC. Du er nødt til at konvertere VGA til et signal som kan bruges til TVet. Husk nu at du ikke kan bruge TV skærmen som monitor i den forstand, god nok til film, men ikke til tekst, (Web - E-Mail.).Der er ikke høj nok opløsning. |
||||||||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |