recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VGA til V5500. - Forkert format?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVGA til V5500. - Forkert format?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JakobKrogh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: VGA til V5500. - Forkert format?
    Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 19:25
Helløj!

Jeg har købt mig et Sony V5500. - Og er som udgangspunkt rigtigt tilfreds med det.

Jeg har nu prøvet at slå min Dell bærbar til skærmen gennem VGA til VGA, og har prøvet at smide signal i 1920x1080, men det vil skærmen ikke tage imod, og den siger opløsningen ikke er understøttet.

- Desuden hvis jeg sætter en lavere opløsning til, såsom 1400x900, fylder det ikke hele skærmen, men kun 3/4. - Er der en måde at få den til at fylde det hele, selv ved ikke "Full HD" opløsning.

Er der nogen der har nogle ideer til hvordan jeg får fuld skærm på mit fjernsyn, og evt en opløsning på 1920x1080, som er understyttet output på min VGA port. love

På forhånd mange tak!
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 19:35
Har din bærbare DVI, så kan det måske lade sig gøre på den måde?
Altså forbinde med et dvi til HDMI kabel.

VGA af hænger af hvilke opløsninger TV-et kan modtage og netop 1080x1920 kan mangle, det gør f.eks. også mit fuldHD TV. (philips), men det går fint via dvi til HDMI.
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
JakobKrogh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2009
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 20:29
Men, burde det ikke kunne lade sig gøre at få en opløsning på højere end 12xx igennem på vga?

Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-August-2007
Point: 479
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 21:40

Har du prøvet at læse din manuel til tv'et igennem for at se hvad den understøtter?

Ellers er den lige her http://pdf.crse.com/manuals/4136111321.pdf

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu