|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JakobKrogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 19:25 |
Helløj!
Jeg har købt mig et Sony V5500. - Og er som udgangspunkt rigtigt tilfreds med det. Jeg har nu prøvet at slå min Dell bærbar til skærmen gennem VGA til VGA, og har prøvet at smide signal i 1920x1080, men det vil skærmen ikke tage imod, og den siger opløsningen ikke er understøttet. - Desuden hvis jeg sætter en lavere opløsning til, såsom 1400x900, fylder det ikke hele skærmen, men kun 3/4. - Er der en måde at få den til at fylde det hele, selv ved ikke "Full HD" opløsning. Er der nogen der har nogle ideer til hvordan jeg får fuld skærm på mit fjernsyn, og evt en opløsning på 1920x1080, som er understyttet output på min VGA port. ![]() På forhånd mange tak! |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Har din bærbare DVI, så kan det måske lade sig gøre på den måde?
Altså forbinde med et dvi til HDMI kabel. VGA af hænger af hvilke opløsninger TV-et kan modtage og netop 1080x1920 kan mangle, det gør f.eks. også mit fuldHD TV. (philips), men det går fint via dvi til HDMI. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
JakobKrogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Men, burde det ikke kunne lade sig gøre at få en opløsning på højere end 12xx igennem på vga?
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Har du prøvet at læse din manuel til tv'et igennem for at se hvad den understøtter? Ellers er den lige her http://pdf.crse.com/manuals/4136111321.pdf |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |