|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Junior90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 02-Marts-2007 kl. 14:43 |
Hey folkens.
Jeg har ledt på flere sider efter et Vga-Rgb V/H kabel, eller en konverter . Problemet er at jeg godt vil kunne sætte min computer til fjernsynet, men der er hverken Dvi eller hdmi i computeren, det eneste der er, er vga. Jeg har været inde på philips'es hjemmeside for at finde ud af hvilket kabel jeg skal bruge, de skriver jeg skal bruge et VGA-til-RGB V/H-kabel (kilde: http://www.p4c.philips.com/files/2/26pf9631d_10/26pf9631d_10 _dfu_dan.pdf. Side 46) Så her er mit spørgsmål: Nogle der kender en side hvor jeg kan finde det omtalte kabel, eller en konverter af en slags |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Prøv at se på den her: http://avconnection.dk/?CPage=PView&ML1=1&TransportG roupID=9&DirID=1&SPicID=958&DPicID=469
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Hvilket grafikkort har du?
Måske er et nyt kort med DVI ud, den rigtige løsning, du kunne så måske have en HDMI forbindelse? (DVI/HDMI kabel?) Ken_T |
|
![]() |
|
Junior90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Mit grafikkort er et der hedder: 128MB NVIDIA Geforce go 7600 SE. Men problemet er at det er en bærbar computer, så grafikkortet, er (så vidt jeg ved) ikke lige sådan til at skifte ud
2jur, tænker du på de kabler der, eller den lille converter? |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Det er kablerne jeg tænker på, om dit grafikkort passer ved jeg ikke, men skriv til av-connection, han giver altid et svar og god service.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |