|
Vægbeslag Pana 65VT50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2012 kl. 07:11 |
Hej
Jeg har fået adgang igen...endelig (nyt styresystem) Jeg har stadigvæk ikke fundet et vægbeslag til 65VT50. Problemet er skrueafstanden 68,4 cm Hvad har I købt af beslag ?
|
|
![]() |
|
KimH84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Connectech CTB0170 kan gøre det, kan gå op til 75 cm i bredden og 48 cm i højden.
http://www.proshop.dk/Vaegbeslag/ConnecTech-CTB0170-Wall-2118094.html |
|
![]() |
|
jdg1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2006 Status: Offline Point: 135 |
Det her fungerer fint (bruger det selv)
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/vagbeslag/LTVBFL10/logik-vagbeslag |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Tak Jeg forstår ikke hvorfor VESA er 40 x 60 ? Jeg har talt med butikken som oplyste at max bredden var 60 cm 65VT50 kræver 68,4 cm........ Jeg tror måske problemet er løst: Panasonic har anbefalet et nyt beslag til 65VT50 ConnecTech EasyBig CTBP870 som jeg fik udleveret til prøveophæng, en vandret og 2 lodtette, fra kun 16 mm + forskellige afstandsskiver hvis større afstand ønskes fra væg, længde 87 cm, skærmen kan vippes lidt udfra vag i bunden for montage af kabler m.m. Som sædvanlig en uovertruffen service når man henvender sig til aut. Pana-forhandler. Nu skal det bare op og hænge, jeg ryster allerede af skræg, hvis nu det faldt ned ? Hvad er monteringafstanden til nederste vandrette hul, målt fra underside skærm ? kan du oplysse dette ? Ditto, afstanden fra gulv til nederste vandrette hul ? på forhånd tak. |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
jdg1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2006 Status: Offline Point: 135 |
Som nævnt fungere det uden problemer - det er også dette beslag elgiganten anbefaler.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Er dit tv 65" Pana med en skrueafstand på 68,4 ? Hvor meset luft er der bag skærmen ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |