|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DeathOfNames ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 27-Juli-2009 kl. 16:28 |
Jeg skal ha' bestilt enten et V5500 eller et W5500 i enten 46" eller 52". Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket vægbeslag folk vil anbefale.
Jeg har ikke brug for at kunne vinkle skærmen, og fokus for mit vedkommende er at komme så tæt på væggen som muligt. Så et fladt belag der kan håndtere størrelserne. Et sidespørgsmål. Jeg sidder ca. 3,5m fra skærmen... er 52" for voldsomt? Jeg syntes ikke det virkede så voldsomt, da jeg kiggede på et 50" plasma, men nu er jeg blevet lidt i tvivl. |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hejsa Tommelfingerreglen siger jo det er for tæt, men øjene der ser er jo forskellige. Jeg ville ikke selv have et problem med den afstand. Hvis det skal være virkelig tæt på væggen at den skærm skal sidde findes der nogle beslag fra Connectech, men du kan jo selv lige kigge på dem. http://www.klik1stik.dk/group.asp?group=582
|
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() |
hejsa du skal ikke være bange for at tage en 52tm jeg selv har fortrut jeg gik ned i en 46tm for 2 mdr siden jeg vil havde en 52 tm igen hvis jeg kan få en fornuftig pris for mit .wogel har lavet en ny serie 8000 som kun er 2 cm tyk kan du se på av-connection.dk side
![]() Redigeret af rs-6200 - 28-Juli-2009 kl. 17:06 |
|
tv sony KDL 52Z4500
tv sony KDL 40Z4500 harman kardon avr 355 harman kardon blu-ray BDP-10 ht keff 5005 7/1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |